Historia Grupy Santander w pigułce

Styczeń 22 2019 02:42PM

Grupa Santander należy do największych instytucji finansowych na świecie. Od 2006 roku bank jest obecny także na rynku polskim. Po ponad dekady od rozpoczęcia działalności w naszym kraju niezmiennie cieszy się zaufaniem klientów. Oto krótka historia Grupy Santander.

Grupa Santander na świecie

Grupa Santander działa w wielu krajach. Nie tylko na Starym Kontynencie, ale także w Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Swoją działalność, oczywiście na nieporównywalnie mniejszą skalę niż obecnie, rozpoczęła już 160 lat temu. Obecnie prężnie działa nie tylko na rynkach europejskich (w Hiszpanii, Portugalii, Wielkiej Brytanii czy Polsce), ale także w krajach Ameryki Łacińskiej (takich jak Meksyk, Brazylia, Argentyna i Chile). Swoje instytucje finansowe ma także w Stanach Zjednoczonych.

Bank kieruje się filozofią, według której przejrzyste produkty, wygodna obsługa i indywidualne podejście do klientów oraz pracowników, a także ich sprawiedliwe traktowanie, są najważniejsze dla funkcjonowania instytucji.

Z pewnością to dzięki temu zdobywa prestiżowe nagrody na całym świecie i nieustannie cieszy się zaufaniem klientów. Za sprawą kompleksowej oferty produktowej każdego dnia jest blisko swoich klientów, pomagając im w finansowaniu bieżących potrzeb i realizowaniu nawet długoterminowych inwestycji – niezależnie od kraju czy kontynentu.

Grupa Santander w Polsce

Santander Consumer Bank pojawił się na polskim rynku w 2006 roku. Od ponad dekady oferuje swoim klientom m.in. kredyty konsumenckie. Jest nie tylko jedną z największych, ale także jedną z biznesowo prężnych instytucji finansowych w Polsce.

Ta instytucja nieustannie dąży do poprawy efektywności oferowanych produktów i usług. Przeprowadzony z sukcesem we wrześniu 2018 roku rebranding jest jednym z prokonsumenckich przykładów działań marki. Nowej identyfikacji wizualnej towarzyszyło hasło: „Zmieniliśmy logo – nie zasady”. W nowym znaku marki zaakcentowano kolor biały, który symbolizuje innowacyjność i przejrzystość. Firma kieruje swoje działania zarówno do klientów indywidualnych, jak i partnerów biznesowych. W komunikacji stawia na bezpośredniość, przejrzystość i wykorzystanie nowoczesnych technologii.

Santander Consumer Bank jest także bankiem odpowiedzialnym społecznie. W ramach swojego programu CSR promuje ideę nordic walking w Polsce, wspierając lokalne treningi prowadzone przez doświadczonych trenerów. Angażuje się także w ideę podpisywania oświadczeń woli w ramach akcji „Zwykła karta – niezwykły dar”, czy wspiera organizatorów parkrun Polska, Biegu po Oddech czy Biegu po Nowe Życie.

Skomentuj Post

Dodaj własny komentarz

  • Najnowsze

    Zobacz najnowsze i najważniejsze artykuły:

  • Seriale Marvela bez supermocy

    Z pewnością większość z nas miała styczności przynajmniej z jednym z seriali...

  • W czym może pomóc HeadHunter?

    Szukając idealnego pracownika do naszej firmy, bierzemy pod uwagę liczne aspekty...

  • Biuro musi być dobrze wyposażone

    Artykuły biurowe na pewno nie są tematem, który byłby dla nas chociażby w najmniejszym...

  • Drukarnia internetowa: dlaczego warto z niej skorzystać?

    Internet na dobre wkroczył do naszego życia. Towarzyszy nam dzisiaj na każdym...

  • Czy warto kupić podstawkę pod laptopa?

    Z laptopów na co dzień korzysta coraz więcej osób. Są mobilne, można korzystać...

  • Jak zarobić więcej na lokacie?

    Zaledwie 14% Polaków przeznacza swoje środki na inwestowanie w ryzykowne instrumenty...

  • Polecane przez The Business Times:
  • Polecane przez The Business Times:

Pomysł Na Biznes

Jeśli chcesz, żeby biznes nie krył przed Tobą tajemnic warto na tym forum wymieniać się poglądami.

Biznes Plan

Biznesplany różnych firm, przykładowy biznes plan, gotowy biznes plan.

Inwestowanie

Giełda Papierów Wartościowych, Forex, Fundusze Inwestycyjne, Złoto i Surowce.
Agencja Marketingowa
Namioty magazynowe
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 3.0.01.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46 lok.1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.