CStore – opinia i recenzja – co musisz wiedzieć o nowoczesnej platformie sprzedażowej?

Listopad 26 2020 12:33PM

Sprzedawać w Internecie może każdy. Jednak, aby odnieść tam sukces, jest potrzebny nie tylko dobry pomysł, ale także sprawne narzędzia, które pozwolą na jego realizację. Jednym z takich narzędzi jest samo oprogramowanie w oparciu, o które chce się działać. Dróg jest kilka. Ta, która pozwala na największą personalizację to własna platforma napisana od zera. Jednak jej koszt to nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych, nie jest to więc opcja dla każdego. Jest jeszcze oprogramowanie typu open-source. Dziś jednak skupimy się na opcji, która jest najbardziej przystępna i łatwa we wdrożeniu, a mianowicie platformie SaaS, jaką jest CStore. Opinie o niej świadczą, że jest to oprogramowanie, którym warto się zainteresować. Zacznijmy jednak od początku, czym właściwie jest ta platforma?

CStore, co to za platforma?

Jest to oprogramowanie typu SaaS. Tego rodzaju narzędzia są w ostatnich latach bardzo popularne. Pozwalają jednak nie tylko na otwarcie sklepu. Programy SaaS to także bazy danych, programy do tłumaczeń czy też obróbki grafiki. Ich cechą charakterystyczną jest to, że wykupuje się do nich abonament. W jego ramach posiada się dostęp do oprogramowania i jego funkcji. Dostępność funkcji zależy przeważnie od wyboru pakietu, na jaki ktoś się zdecyduje. Cała strona techniczna, czyli zapewnienie sprawnego działania, aktualizacje, obsługa techniczna leżą po stronie wykonawcy. Dzięki takiemu modelowi użytkownicy tego typu oprogramowania nie muszą planować budżetu, jeśli chodzi o specjalistów od programowania czy korzystać z doraźnej pomocy tego tupu firm.  CStore zostało pomyślane tak, aby zapewnić możliwość użytkowania nawet osobom, które nie mają szerokiej wiedzy technicznej. Żeby otworzyć sklep, wystarczy po prostu wybrać odpowiednią wersję abonamentu. Taka platforma to tak naprawdę gotowy sklep internetowy. Podczas jego wdrożenia, trzeba jedynie uzupełnić go o towary i wybrać funkcje i integracje, z których chce się skorzystać.

Dla kogo CStore?

Trudno wymienić jakąś konkretną grupę, której rozwiązania zawarte w tej platformie przypadną szczególnie do gustu. Jest tak dlatego, że jest to bardzo uniwersalny system. Są to zresztą niejako dwa systemy, podobne w działaniu jednak różniące się funkcjonalnościami. Jeden przydatny jest w sprzedaży B2B, drugi w B2C, czyli sprzedaży do klienta indywidualnego. Jeśli chodzi o sprzedaż B2C, to jest to rozwiązanie zarówno dla małych, jak i dużych sprzedawców, a nazywamy je platforma B2B. Jest tak między innymi ze względu na zróżnicowanie abonamentu. Najniższy to koszt 20 złotych. Tak niska kwota sprawia, że dużo się nie ryzykuje, jeśli chce sprawdzić się jakiś swój pomysł na biznes. Atrakcyjne koszty to również okazja dla wszystkich tych, którzy chcą otworzyć niewielkie sklepy, w których ofercie ma znajdować się zaledwie kilka artykułów lub kilkanaście. Takie działalności to przeważnie dodatkowe źródło zarobku dla ich właścicieli. Przy tak niskim abonamencie nie trzeba osiągać wysokich obrotów, aby się on zwrócił. Jednak również duże sklepy znajdą tu ofertą przygotowaną dla nich. Najwyższe formy abonamentu sprawdzą się właśnie w sklepach, które mają w swojej ofercie nawet dziesiątki albo i setki tysięcy produktów.

CSstore – platforma ułatwiająca sprzedaż

Otwierając sklep internetowy w oparciu o oprogramowanie, niezależnie od tego, jakie ono jest, liczy się to, żeby ułatwiało ono obsługę zamówień. Musi więc pozwalać na integrację z jak największą ilością zewnętrznych narzędzi. To w połączeniu z dobrze działającym silnikiem wewnętrznym takiego oprogramowania, pozwala automatyzować większość procesów. Klient może na bieżąco otrzymywać maile z informacją o stanie jego zamówienia. Można połączyć sklep z przewoźnikami i szybkimi płatnościami. Wszystko to pozwala na wygodniejsze użytkowanie sklepu ze strony użytkownika, jak mniejsze zaangażowanie pracowników sklepu. Dzięki czemu można przeznaczyć więcej czasu na rozwój sklepu i chociażby działania marketingowe. Te oczywiście także ułatwia ta platforma, postawienie bloga przy sklepie, zaawansowana analiza ruchu na stronę, wszystko to pozwala tworzyć skuteczne kampanie marketingowe w różnych kanałach.  Jeśli kto chce działać w wielu kanał sprzedaży, to z tą platformę może to zrobić. Oprócz własnego sklepu, możliwa jest z integracja z Allegro i innymi popularnymi platformami e-commerce. Co ważne także zagranicznymi, będzie to więc dobra opcja dla wszystkich tych, którzy planują podbój rynków zagranicznych. W przypadku sprzedaży B2B możliwa jest integracja z programami księgowymi i magazynowymi co znacznie ułatwi kontrolę nad towarem jak i wszystkie sprawy związane z rozliczaniem działalności.

CStore – opinie

W każdej platformie typu SaaS najlepiej o opinie zapytać jej użytkowników. W przypadku takiej, która oferuje tworzenie sklepów internetowych, najlepiej będzie sprawdzić, jakie sklepy na niej działają. W przypadku CStore sztandarowym przykładem może być SklepBaterie. Można w nim znaleźć różnego rodzaju armaturę do łazienek. W ofercie jest ponad 100 000 produktów, a przez sklep przechodzi tysiące transakcji miesięcznie.  Jest to więc przykład naprawdę sporego sprzedawcy, który działa w oparciu o takie rozwiązanie.  Jednak ta platforma to ponad 700 klientów, w tym ogromna ilość małych i drobnych sprzedawców, których sklepy są jedną z wielu form zarobku.  Jeśli więc chodzi sprzedaż B2C, CStore będzie odpowiednie niezależnie od skali. Pokazuje to też, że można zacząć od małego sklepu, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby go rozwijać, pozostając wciąż na tej samej platformie.  Jednak w oparciu o nią działa też szereg przedsięwzięć B2B. Między innymi dwie amerykańskie firmy, jak Cargill czy Grabify, ale też lokalne, jak Beton555.

CStore podsumowanie

Platforma CStore jest rozwiązaniem, które może być wykorzystane przy różnego rodzaju sprzedaży internetowej. Od małych sklepów po duże korporacje. Pomoc techniczna, wysoka automatyzacja procesów sprawiają, że możliwe jest skupienie się na rozwoju i promocji samego sklepu, bez poświęcania dodatkowych środków i czasu na samą platformę. Próg wejścia jest na tyle niski, że jest to świetne miejsce na testowanie swoich pomysłów.

Wszystkie informacji o CStore znajdziesz na ich stronie internetowej www.CStore.pl/

Skomentuj Post

Dodaj własny komentarz

  • Najnowsze

    Zobacz najnowsze i najważniejsze artykuły:

  • Co to jest rumień zakaźny

    Rumień zakaźny to powszechnie znana infekcja, która występuje najczęściej u...

  • Jakie wyposażenie powinna posiadać profesjonalna pieczarkarnia?

    Profesjonalna pieczarkarnia to cały czas jeden z popularnych pomysłów na biznes...

  • Czy stres musi nas paraliżować?

    Czy na stres z dzisiejszych czasach już wszyscy jesteśmy skazani i musimy się...

  • Black Friday – książki okazje i wyprzedaże w 2020 roku

    Wyjątkowy czas listopadowych wyprzedaży na Black Friday, który w roku 2020 przypada...

  • Sprawdzone sposoby na stres

    Jeżeli wydaje ci się, że można uniknąć stresu, to bardzo grubo się mylisz....

  • Dlaczego niektórzy się uzależniają?

    Jednym z większych problemów społecznych są na pewno uzależnienia. Jest to...

  • Polecane przez The Business Times:
  • Polecane przez The Business Times:

Pomysł Na Biznes

Jeśli chcesz, żeby biznes nie krył przed Tobą tajemnic warto na tym forum wymieniać się poglądami.

Biznes Plan

Biznesplany różnych firm, przykładowy biznes plan, gotowy biznes plan.

Inwestowanie

Giełda Papierów Wartościowych, Forex, Fundusze Inwestycyjne, Złoto i Surowce.
Agencja Marketingowa
Namioty magazynowe
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 3.0.01.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46 lok.1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.