Zweryfikuj swoich kontrahentów za pomocą Refer Score na platformie DMSales

Listopad 3 2020 03:18PM

Utrzymanie płynności finansowej to niewątpliwie główny cel każdego przedsiębiorstwa. Dobra kondycja finansowa jest gwarantem dobrego prosperowania firmy. Ponadto, zapewnia ciągłość, stabilność oraz bezpieczeństwo, które w dzisiejszych czasach są nieocenione dla przedsiębiorców. Dodatkowo daje to również przewagę nad konkurencją, co przyczynia się do odniesienia wielu sukcesów. W trosce o rozwój przedsiębiorstwa, właściciele podejmują wiele różnych współprac. Niestety, bardzo często zdarza się tak, iż partnerzy biznesowi okazują się nieuczciwi. W większości przypadków ma to związek z niewypłacalnością. W takiej sytuacji firma zaczyna tracić w oczach potencjalnych Klientów. Pojawiają się negatywne opinie, płynność finansowa zostaje zaburzona, a przedsiębiorstwo zaczyna mieć problemy. Jak rozważnie podejmować decyzje biznesowe? W jaki sposób ocenić wiarygodność potencjalnych współpracowników? Jak ustrzec się przed upadkiem przedsiębiorstwa? Na te i inne pytania odpowiemy w poniższym artykule.

Czym jest Refer Score?

Refer Score to algorytm, za pomocą którego możemy z łatwością dokonać analizy wiarygodności potencjalnego kontrahenta, jak i oceny rozwoju przedsiębiorstwa. Na podstawie zebranych danych algorytm przedstawia najważniejsze dane o szukanej firmie. Korzystając z algorytmu, jakim jest Refer Score możemy dowiedzieć się, jaka jest pozycja danej firmy na rynku, czy jest ona wiarygodna, poznać opinie Klientów i kontrahentów, a co najważniejsze – dowiedzieć się, jaka jest moralność finansowa partnera biznesowego, z którym mamy zamiar nawiązać współpracę. Z kolei udostępniając w social media raport na temat swojej firmy, zadbasz o wizerunek i wiarygodność u swoich potencjalnych klientów. Pamiętaj o dodanie #sprawdzfirme

sprawdzanie wiarygodności firmy

Jak to działa?

Algorytm Refer Score korzysta z wielu źródeł – również tych trudno dostępnych, co bez wątpienia daje stuprocentową pewność, iż informacje są rzetelne i potwierdzone. Co ważne, sukcesywnie gromadzi wszystkie dane, a następnie szereguje je w odpowiedniej kolejności. Jest to bardzo ważne, szczególnie w biznesie.

Informacje o danej firmie najczęściej pobierane są ze strony internetowej przedsiębiorstwa, profili w social mediach, Krajowego Rejestru Sądowego, Głównego Urzędu Statystycznego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej czy giełdy długów i wielu innych miejsc.

Raport Refer Score dostępny jest w dwóch wersjach: podstawowej i rozszerzonej. Wersja podstawowa to taka, gdzie zgromadzone informacje przedstawiane są w punktach. Dzięki niemu sprawdzimy, jaka jest wiarygodność i wypłacalność określonego przedsiębiorstwa, czy inwestuje ono w rozwój i budzi zaufanie wśród Klientów.

Przetestuj Refer Score od DMSales

Z kolei dzięki wersji rozszerzonej możemy uzyskać zdecydowanie bardziej szczegółowe informacje. Algorytm pobiera informacje z wielu trudno dostępnych źródeł. Najczęściej są one płatne. W takim przypadku dowiemy się, jaka jest szansa na dalszy rozwój danej firmy, czy przedsiębiorstwo jest wypłacalne – jeśli nie, to jaka jest wysokość nieopłaconych zobowiązań, jaka jest liczba pracowników oraz czy są oni wiarygodni.

Aspekty badane przez Refer Score

Dojrzałość organizacyjna przedsiębiorstwa – dojrzałość organizacyjna sprowadza się do prawidłowego zarządzania zasobami, jak również procesami, co w konsekwencji przekłada się na sukces danego przedsiębiorstwa. Badając dojrzałość organizacyjną za pomocą Refer Score zyskasz informacje, ile lat dana firma istnieje na rynku, jaki jest jej kapitał ludzki, czy jej właściciel znajduje się w rejestrze VAT oraz czy wszelkie informacje są zgodne z tymi, które podaje na stronie internetowej.

Moralność płatnicza – to nieodłączna cecha każdej dobrze prosperującej firmy. Algorytm Refer Score sprawdzi, czy przedsiębiorstwo, z którym chcemy nawiązać współpracę nie figuruje w rejestrze dłużników, wskaże ilość i wysokość nieopłaconych zobowiązań, dokona szczegółowej analizy wiarygodności przedsiębiorstwa oraz nakładów w rozwój.

Zaufanie klientów – zdobycie zaufania Klientów jest niewątpliwie jednym z najważniejszych aspektów każdego przedsiębiorstwa. Dzięki Refer Score poznasz opinie, jakie pozostawili Klienci korzystając z usług danej firmy oraz ilu obserwatorów posiada w social mediach.

Zaawansowanie w rozwój – inwestycja w rozwój firmy jest czynnikiem, który bezwzględnie daje przewagę nad konkurencją. Algorytm Refer Score skutecznie przeanalizuje, czy przedsiębiorstwo faktycznie inwestuje w dalszy rozwój – korzysta z nowoczesnych technologii, stara się o dotacje i wiele innych.

Korzyści wynikające z Refer Score

Niekwestionowaną zaletą korzystania z raportu Refer Score jest fakt, że dzięki niemu poznamy wiarygodność danego przedsiębiorstwa. Przede wszystkim dowiemy się, czy potencjalny kontrahent jest wypłacalny, co pozwoli zachować nam płynność finansową. W ten sposób unikniemy złych decyzji biznesowych, które bez wątpienia mogłyby przyczynić się do utraty płynności finansowej. Analizując zgromadzone dane możemy z łatwością podjąć decyzję, czy nawiązanie współpracy z daną firmą jest opłacalne, czy też nie.

Korzystanie z Refer Score to także spora oszczędność czasu. Zgromadzone informacje są dostarczane w jednym raporcie, dzięki czemu nie musimy dodatkowo szukać poszczególnych danych. Dzięki Refer Score możemy sprawdzić wiarygodność swojej firmy. Dowiemy się, jakie są opinie Klientów, czy nasza firma figuruje jako rzetelna i solidna, z którą warto na dłużej nawiązać współpracę. W ten sposób łatwiej będzie nam wdrożyć ewentualne zmiany mające na celu poprawę pozycji naszej firmy.

Co zawiera i jak wygląda raport Refer Score?

Raport Refer Score polega na gromadzeniu najważniejszych informacji w oparciu o kluczowe aspekty, tj. dojrzałość organizacyjna, moralność płatnicza, zaufanie klientów i inwestycja w rozwój. Oprócz tego, w raporcie uwzględniony zostaje także NIP, REGON, KRS oraz numer PDK spółki. Znajdzie się tam również dokładny adres danej firmy.

sprawdzenie poziomu strony

Jak to wygląda w praktyce?

W praktyce wygląda to tak, że na podstawie zgromadzonych danych zostaje wystawiona średnia ocena danego przedsiębiorstwa. Przykładowo – dokonując analizy moralności płatniczej sprawdzane są kwestie, tj. liczba nieopłaconych faktur, figurowanie firmy na giełdzie długów oraz wszelkie opinie i wzmianki na temat niewypłacalności. Gdy firma uzyskuje średnią ocenę np. 7.2 – okazuje się być uczciwa. Na takiej samej zasadzie sprawdzane są wszystkie wyżej wymienione aspekty.

Korzystając z algorytmu Refer Score, unikniemy współpracy z nieuczciwymi kontrahentami, co z kolei mogłoby się przyczynić do upadku naszego przedsiębiorstwa. Nawiązując współpracę z kontrahentami warto mieć pewność, że zobowiązanie zostanie uregulowane w wyznaczonym terminie, co zapewni nam płynność finansową.

Podsumowanie

Współpraca z kontrahentami niewątpliwie przekłada się na zyski dla Twojego przedsiębiorstwa. Warto zadbać o to, aby byli oni wiarygodni i rzetelni. W przeciwnym razie może dojść do zaniechania kondycji finansowej firmy, co z kolei skutkuje jej upadkiem. Algorytm Refer Score umożliwia skuteczne sprawdzenie moralności finansowej potencjalnych klientów, ale również pomaga w analizie pozycji firmy na rynku pracy, inwestycji we własny rozwój, kontaktów z Klientami i wielu innych aspektów.

współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej

Skomentuj Post

Dodaj własny komentarz

  • Najnowsze

    Zobacz najnowsze i najważniejsze artykuły:

  • 3 sposoby na efektowną dekorację pokoju dziecka

    Jak urządzić pokój dziecka? To pytanie, które spędza sen z powiek wielu rodzicom....

  • Jak chronić meble przed zarysowaniami?

    Zastanawiasz się co zrobić, by Twoje ulubione meble wyglądały jak nowe i nie...

  • Dezynfekcja w Warszawie zaczyna być standardem

    Czyste powietrze to element niezbędny do życia. Z tego faktu wszyscy doskonale...

  • Co musisz wiedzieć o wymianie dowodu rejestracyjnego?

    Dowód rejestracyjny to jeden z najważniejszych dokumentów, który kierowca powinien...

  • Opiekunka osób starszych – czy to praca dla Ciebie?

    Mnóstwo pań wyrusza za granicę, by wykorzystać swoje zdolności do pomagania...

  • Tłumaczenie umów

    Tłumaczenie umów ma ogromne znaczenie zarówno w świecie biznesu, jak i w sferze...

  • Polecane przez The Business Times:
  • Polecane przez The Business Times:

Pomysł Na Biznes

Jeśli chcesz, żeby biznes nie krył przed Tobą tajemnic warto na tym forum wymieniać się poglądami.

Biznes Plan

Biznesplany różnych firm, przykładowy biznes plan, gotowy biznes plan.

Inwestowanie

Giełda Papierów Wartościowych, Forex, Fundusze Inwestycyjne, Złoto i Surowce.
Agencja Marketingowa
Namioty magazynowe
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 3.0.01.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46 lok.1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.