Teraz jest 2017-12-13, 10:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-03-10, 17:14 
Offline

Dołączył(a): 2017-03-10, 17:13
Posty: 3
Witam
Mam pewien problem a mianowicie jeden z moich klientów już 3 miesiac nie zapłcił mi mojej należności. Kwota nie była dość spora ale jednak. Olać to czy mogę gdzieś to zgłosić ? Wgl jest sens ? :-(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2017-03-13, 20:48 
Offline

Dołączył(a): 2014-12-01, 20:00
Posty: 109
Nie wiem dokładnie jaka jest sytuacja, moja znajoma miała problem, ponieważ nie mogła skontaktować się z dłużnikiem i wynajęła po prostu biuro detektywistyczne jak dobrze pamiętam z Katowic Business Intelligence Agency i sprawnie i szybko poszło. Może tak to spróbujesz rozwiązać jeśli masz podobną sytuację.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-03-27, 19:33 
Offline

Dołączył(a): 2014-01-16, 14:54
Posty: 30
Słyszałam o biurze Business Intelligence Agency i podobno faktycznie są skuteczni, więc na pewno warto spróbować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-04-10, 20:11 
Offline

Dołączył(a): 2014-01-16, 14:53
Posty: 29
Ciekawa opcja z tym biurem Business Intelligence Agency nie wiedziałam, że jest taka możliwość, ale jak się przydaje i pomagają to chyba najważniejsze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-04-23, 22:19 
Offline

Dołączył(a): 2016-11-18, 19:29
Posty: 24
Na szczęście nie mam jak dotąd takich problemów. Mój program do faktur afaktury.pl sam monitoruje i windykuje faktury. Na Twoim miejscu wysłałabym klientowi przedsądowe wezwanie do zapłaty. Wzór znajdziesz w sieci.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-05-09, 20:27 
Offline

Dołączył(a): 2017-05-09, 18:52
Posty: 1
jak klient nie zaplacil to dawac go tu do mnie :)
http://viagra.edu.pl/viagra


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2017-05-17, 18:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-05-17, 17:50
Posty: 14
Oczywiście, że jest sens windykować. Tylko windykację warto dopasować do klienta - z dotychczas dobrym klientem inaczej się rozmawia niż z takim, który tylko "przeszkadzał". Ale jak sobie odpuścisz, to się nauczy, że z Tobą tak można.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-09-17, 21:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-08-26, 10:20
Posty: 60
Proponuję najpierw przeanalizować sytuację i spróbować z klientem się porozumieć, zrozumieć powód dla którego nie płaci w terminie. Może sam jest uzależniony od swoich kontrahentów, którzy również zalegają z płatnościami? Jeśli to jest powodem to łatwo go rozwiązać poprzez faktoring np. w Idea Money. Możemy wtedy wystawić fakturę z dłuższym terminem płatności, jednocześnie zapewnić sobie finansowanie od Idea


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 2.2.09.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46/1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.