Biznes Forum - Biznes Plan, Pomysł na Biznes, Działalność Gospodarcza, Dotacje Unijne
http://www.businesstimes.pl/forum/

Niezastąpione w biurze
http://www.businesstimes.pl/forum/viewtopic.php?f=51&t=55081
Strona 2 z 3

Autor:  wandagranda [ 2014-07-18, 21:10 ]
Tytuł:  Re: Niezastąpione w biurze

Oczywiście, że niezastąpione są dobre meble i oświetlenie. Etykiety są - jak już ktoś wspomniał - na segregatorach. Moim zdaniem niezastąpiony w biurze jest też fax, dobry skaner/drukarka, niszczarka do dokumentów i inne tego typu sprzęty.

Autor:  frytka3 [ 2014-07-21, 18:37 ]
Tytuł:  Re: Niezastąpione w biurze

W biurze ważne są też niszczarki i wygodne kosze na śmieci.


__________
http://sztukiwalkiblog.bloog.pl/

Autor:  Busina [ 2014-08-05, 07:36 ]
Tytuł:  Re: Niezastąpione w biurze

Skoro mowa o oszczędzaniu w firmie to proponuje również zastanowić się nad usługami świadczonymi dla przedsiębiorstwa osób z zewnątrz np. prawnik. Z własnego doświadczenia wiem, że niejednokrotnie istnieje potrzeba stworzenia umów, pozwów, pism i formularzy urzędowych, a za każdym razem trzeba zatrudniać do tego prawnika i niestety to ciągle tworzy nowe koszty. Z tego też względu korzystam z generatorów umów https://e-konsultantprawny.pl/ Jest szybciej i o wiele prościej, przynajmniej u mnie w firmie takie rozwiązanie przynosi korzyści.

Autor:  ewelina546 [ 2014-09-16, 11:49 ]
Tytuł:  Re: Niezastąpione w biurze

Dla mnie podstawą odpowiednio urządzonego gabinetu są przede wszystkim dobrej jakości meble, takie jak chociażby biurko czy krzesło. Ja niedawno kupiłam właśnie do swojego gabinetu solidne meble marki Bakpol - http://www.bakpol.pl/informacja/27/wyposazenie . Do tej pory jestem z nich bardzo zadowolona.:)

Autor:  zibbi [ 2014-11-06, 00:02 ]
Tytuł:  Re: Niezastąpione w biurze

Busina napisał(a):
Skoro mowa o oszczędzaniu w firmie to proponuje również zastanowić się nad usługami świadczonymi dla przedsiębiorstwa osób z zewnątrz np. prawnik. Z własnego doświadczenia wiem, że niejednokrotnie istnieje potrzeba stworzenia umów, pozwów, pism i formularzy urzędowych, a za każdym razem trzeba zatrudniać do tego prawnika i niestety to ciągle tworzy nowe koszty.


Tu się zgodzę z kolegą ;) To jest nie tylko ułatwienie w prowadzeniu biznesu, ale także cięcie kosztów. Bo dajmy na to zatrudnienie prawnika na umowę o pracę to koszt z3 tysięcy? A kancelaria zewnętrzna, jak się dobrze poszuka, oferuje już takie pakiety za 99zł - tak ma Koksztys.

Autor:  denka [ 2014-11-06, 09:13 ]
Tytuł:  Re: Niezastąpione w biurze

Takie usługi outsourcingowe rzeczywiście zapewnić mogą nam sporo oszczędności. Sami korzystamy z nich w naszej firmie i działa to naprawdę świetnie.

Autor:  blue-green [ 2015-06-08, 10:57 ]
Tytuł:  Re: Niezastąpione w biurze

wandagranda napisał(a):
Oczywiście, że niezastąpione są dobre meble i oświetlenie. Etykiety są - jak już ktoś wspomniał - na segregatorach. Moim zdaniem niezastąpiony w biurze jest też fax, dobry skaner/drukarka, niszczarka do dokumentów i inne tego typu sprzęty.

Nie wyobrażam sobie biura bez drukarki.
Drukarka do biura powinna być ekonomiczna.
Dlatego do biura idealne są Epsony z ITS zamiast wymiany kartridży czy tonerów tusz uzupełniany jest poprzez samodzielne dolewanie brakującego koloru z oryginalnych butelek.

Autor:  hanna [ 2015-07-10, 11:36 ]
Tytuł:  Re: Niezastąpione w biurze

Zgodzę się co do oświetlenia!
Najlepiej jak jest ono jasne i naturalne. Coś takiego jak te żarówki- http://ledtrends.pl/pl/p/Zarowka-LED-G9-2%2C2W%E2%89%8820W-230V-NEUTRALNA/125
Zupełnie inaczej człowiek się czuje w takich pomieszczeniach!

Autor:  wojtek-kowalski80 [ 2015-10-22, 14:39 ]
Tytuł:  Re: Niezastąpione w biurze

Jeśli biuro to niezastąpione jest odpowiednie krzesło - spędzając na nim minimum 8h dziennie musimy czuć się wygodnie i komfortowo. Biurko, i odpowiednie oświetlenie. Ślęcząc przez komputerem nasze oczy mogą naprawdę zmęczyć się bardziej, niż my sami.

Autor:  marynio [ 2015-12-22, 11:12 ]
Tytuł:  Re: Niezastąpione w biurze

A może zobaczcie tą ofertę [*]http://nonameoffice.pl/13-meble-pracownicze Nie tylko krzesła, ale całe umeblowanie biur. Jeśli jest ich więcej można pokusić się na różne meble to różnych działów. Mnie najbardziej do gustu przypadły Maro, tak jakoś pasują mi do działu księgowości.

Autor:  Lidka228 [ 2016-01-05, 22:58 ]
Tytuł:  Re: Niezastąpione w biurze

Kiedyś pracowałam w biurze i rzeczywiście takie segregatory są niezbędne aby utrzymać porządek.

Autor:  Altara [ 2016-01-22, 09:27 ]
Tytuł:  Re: Niezastąpione w biurze

porządek w biurze to podstawa inaczej można sie załamać, podczas szukania jednej zgubionej faktury :D

Autor:  dynamical [ 2016-01-28, 14:59 ]
Tytuł:  Re: Niezastąpione w biurze

blue-green napisał(a):
wandagranda napisał(a):
Oczywiście, że niezastąpione są dobre meble i oświetlenie. Etykiety są - jak już ktoś wspomniał - na segregatorach. Moim zdaniem niezastąpiony w biurze jest też fax, dobry skaner/drukarka, niszczarka do dokumentów i inne tego typu sprzęty.

Nie wyobrażam sobie biura bez drukarki.
Drukarka do biura powinna być ekonomiczna.
Dlatego do biura idealne są Epsony z ITS zamiast wymiany kartridży czy tonerów tusz uzupełniany jest poprzez samodzielne dolewanie brakującego koloru z oryginalnych butelek.


Ale to wcale taniej nie wychodzi. Zresztą, moim zdaniem sprzęt powinien być przede wszystkim pewny, a dużo lepszy jest hp na przykład. Ja kupuje tusze zamienniki z tej strony http://tonerdodrukarki.pl/c/10/tusze-alternatywne.html i uważam, że wychodzi bardzo ekonomicznie

Autor:  dariabasiak [ 2016-07-04, 09:52 ]
Tytuł:  Re: Niezastąpione w biurze

A jakie szafy macie w biurach?
Ja zastanawiam się nad takimi http://www.wyposazeniegaudia.pl/cat/meble-metalowe/szafy-metalowe/szafy-na-dokumenty-niejawne-klasa-a metalowymi podobno znacznie trwalsze niż zwykły mdf który się wygina.

Autor:  Holl [ 2016-09-27, 21:53 ]
Tytuł:  Re: Niezastąpione w biurze

dynamical napisał(a):

Ale to wcale taniej nie wychodzi.


Nie bądź śmieszny. System ITS w EPSONach jest o wiele tańszy, anizeli jakiekolwiek tonery orygianlne czy zamienniki. Zresztą w tej chwili EPSON daje zwrot za zakup sprzętu, a dodatkowo zapas tuszu na 2 lata. Przy kilku drukarkach oszczędności roczne mogą być naprawdę ogromne.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/