Teraz jest 2020-08-15, 00:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-08-22, 13:13 
Offline

Dołączył(a): 2017-08-22, 13:12
Posty: 2
Jak myślicie czy lepiej jest wchodzić we współpracę z agencją komercyjną, która specjalizuje się w obsłudze rynku biurowego, czy poszukiwać lokali na własną rękę? Wygodniej chyba zlecić poszukiwanie biura Warszawa na przykład, agencji gwiazda.info niż pakować się w stratę czasu a nie rzadko też pieniędzy indywidualnie, na własną rękę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2017-08-28, 14:25 
Offline

Dołączył(a): 2017-08-22, 00:25
Posty: 3
Wiele zależy od pytanie, ile taka agencja sobie zażyczy za usługe?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-11-16, 17:04 
Offline

Dołączył(a): 2016-10-19, 10:36
Posty: 38
To zależy od możliwości finansowych firmy. Mając środki chyba lepiej kupić biuro, natomiast przy ograniczonych środkach lepiej je wynająć. Przed kupnem, czy wynajmem warto poszerzyć swoja wiedzę na ten temat, w Akademii Najemców organizują przydatne w tym szkolenia, zerknijcie https://akademianajemcy.pl - pomogą w zmianie biura, wyborze jak najkorzystniejszej oferty, itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-11-15, 13:48 
Offline

Dołączył(a): 2014-01-17, 18:56
Posty: 85
Racja, tutaj wchodzą w grę tylko możliwości finansowe, więc trzeba sobie przede wszystkim wyliczyć, co będzie korzystniejsze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2018-11-25, 20:47 
Offline

Dołączył(a): 2015-02-19, 09:55
Posty: 40
To zależy, co tak na dobrą sprawę Ci odpowiada. Jeżeli jesteś pewien, że to na długi czas to warto kupić, ale to będą na tyle spore koszta, że pewnie i tak wynajmiesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2018-12-05, 10:07 
Offline

Dołączył(a): 2018-12-05, 09:53
Posty: 5
Jeśli cię stać i jesteś na takim poziomie z firmą że sobie poradzisz z kupnem biura, to chyba lepiej być na swoim


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2019-07-30, 09:21 
Offline

Dołączył(a): 2014-01-16, 14:53
Posty: 49
Uważam że bezpieczniej jest skorzystać z usług biura nieruchomości, oni zajmują się wszystkimi formalnościami a Ty masz wolną głowe i mozesz zając się biznesem. Ja korzystałem z usług abc-dom z Krakowa i naprawdę profesjonalnie podeszli do tematu


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2019-08-07, 10:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2019-06-27, 14:36
Posty: 5
Też uważam, że bezpieczniej jest skorzystać z usług jakiejś agencji - ważne, żebyś sprawdził na początku, czy jest solidna :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2019-08-21, 17:50 
Offline

Dołączył(a): 2019-08-21, 16:49
Posty: 4
Pewnie każdy wolałby kupić, ale wiadomo, że wiąże się to z wielkim wkładem własnym


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2019-08-23, 22:51 
Offline

Dołączył(a): 2019-08-23, 22:40
Posty: 4
Ja najchętniej bym kupił, żeby nie musieć się nikim martwić


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2019-08-26, 08:58 
Offline

Dołączył(a): 2018-07-11, 09:03
Posty: 19
A opcja wynajęcia wirtualnego biura? Na początku to może być lepsza opcja, bo możemy oszczędzić pieniądze i zainwestować może w kupno lokalu. W wirtualnym biurze będziemy mieli zarówno miejsce do pracy przy biurku jaki i miejsce do spotkań z klientami. A koszty są o wiele niższe niż najem. Dodatkowo wirtualne biura mają dobre lokalizacje, np. http://cleveroffice.pl w Krakowie znajduje się niedaleko Urzędu Miasta, co dodaje trochę prestiżu lokalizacji. Przed wynajęciem wirtualnego biura zawsze warto się przejechać i zobaczyć jak to wygląda, bo wiadomo, że pierwsze wrażenie najważniejsze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2019-11-08, 13:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2019-11-08, 12:57
Posty: 3
Lokalizacja: Lublin
Ja by raczej sama szukała możliwości najmu. Największe biurowce z tego żyją, a jeśli firma jest rozwojowa, to warto postawić na centrum.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2019-11-14, 10:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2019-11-14, 10:16
Posty: 3
Lokalizacja: Wrocław
warto samemu przeszukać rynek, zrobić zestawienie cen i sprawdzić co w naszym przypadku sprawdzi się najlepiej


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 2.2.09.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46/1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.