Teraz jest 2017-12-14, 03:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-11-03, 10:37 
Offline

Dołączył(a): 2016-11-03, 10:26
Posty: 1
Witam. od kilku lat prowadzę zakład fryzjerski. nie narzekam na brak klientow, ale wiekszosc z nich to osoby z mojej dzielnicy, ktore dowiedzialy sie o firmie droga pantoflowa. mam mozliwosc zatrudnienia dodatkowych osob ale wiadomo musi byc wiecej klientow. dlatego moj znajomy zaproponowal ze zalozy strone salonu. i wszystko super, strona dziala, ale klientow nadal tyle samo. jak wypromowac moj salon w internecie, jakies pomysły?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2016-11-08, 22:21 
Offline

Dołączył(a): 2016-11-08, 21:43
Posty: 9
witam,

proponuję zainwestować w pozycjonowanie strony internetowej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2016-11-22, 14:06 
Offline

Dołączył(a): 2016-11-21, 16:55
Posty: 2
Na którym miejscy wyskakujesz w googlach? Bo sam fakt posiadania strony internetowej nie implikuje tego, że potencjalni klienci do niej dotrą. Z ciekawości - gdzie jest ten zakład fryzjerski?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2016-11-22, 14:13 
Offline

Dołączył(a): 2016-11-21, 16:55
Posty: 2
Na którym miejscy wyskakujesz w googlach? Bo sam fakt posiadania strony internetowej nie implikuje tego, że potencjalni klienci do niej dotrą. Z ciekawości - gdzie jest ten zakład fryzjerski?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2016-11-23, 13:46 
Offline

Dołączył(a): 2015-06-23, 11:15
Posty: 5
A może spróbuj odświeżyć wizerunek swojej firmy? Może akurat Twoje logo nie trafia do potencjalnych Klientów, nie wyróżnia się niczym specjalnym? Warto je może uwspółcześnić. Poźniej można by było pomyśleć o zaktualizowaniu strony oraz promocji outdoorowej - ulotki,wizytówki, plakaty. Jeśli jesteś zainteresowana, polecam firme Kameleon (www.reklama-kameleon.pl). Miałam do czynienia z nimi i się nie zawiodłam. Pomogą Ci wyróżnić Twój salon.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2016-12-01, 02:56 
Offline

Dołączył(a): 2015-09-11, 22:58
Posty: 18
W sumie zależy, jaki posiadamy budżet. Może pomóc aktywność w mediach społecznościowych, dodawanie firmy do katalogów, portali ogłoszeniowych itp. Można też wypróbować https://serwersms.pl, taka platforma jest prosta w obsłudze, można z niej korzystać na urządzeniach przenośnych. Dzięki temu można szybko skontaktować się z klientem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2016-12-05, 11:12 
Offline

Dołączył(a): 2016-12-05, 11:10
Posty: 1
portal aktywnamarka.pl jest w sam raz dla małych firm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2016-12-06, 21:38 
Offline

Dołączył(a): 2016-12-06, 21:34
Posty: 1
Lokalizacja: Głogów
Na pewno media społecznościowe to coś, co jest teraz popularne i w łatwy sposób można dotrzeć do wielu osób :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2016-12-27, 14:32 
Offline

Dołączył(a): 2016-12-09, 19:30
Posty: 8
Lokalizacja: Kraków
proponuje rozkręcenie facebooka, instagram, promocje, konkursy, i wiadomo zainwestować w pozycjonowanie strony! ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-01-20, 11:27 
Offline

Dołączył(a): 2015-06-25, 14:49
Posty: 11
Na pewno trzeba skupić się na reklamie w internecie, biznes musi być widoczny w sieci. Poza tym trzeba też postarać się o wysoką jakość obsługi i kontaktu z klientem. Komunikacja jest bardzo ważna, klient powinien otrzymywać na bieżąco informacje o swoim zamówieniu. Różnorodność form promocji się liczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-01-23, 14:23 
Offline

Dołączył(a): 2014-01-16, 14:53
Posty: 29
Może zatrudnij jakąś firmę, która zrobi ci dobre zdjęcia paru fryzur, czy koloryzacji. Moja znajoma ma salon kosmetyczny i wynajęła sobie studio w multiarte.com.pl, zrobiła ciekawe zdjęcia i dodała je na stronę i na ulotki. Może to jest dobry pomysł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2017-01-26, 14:01 
Offline

Dołączył(a): 2016-11-15, 12:33
Posty: 4
Najlepiej zatrudnić fachowców, ale niestety to wiąże się ze sporymi kosztami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-03-21, 17:49 
Offline

Dołączył(a): 2015-07-10, 08:54
Posty: 74
Przede wszystkim facebook, bez tego już ani rusz w necie w tym momencie. Ale zamiast tekstu lepiej dawać grafikę, tylko że stocki sporo kosztują, to lepiej, jak się wykupi abonament w grafido i tam się przerabia bardzo prosto zdjęcia i stocki już są w cenie, a abonament kosztuje grosze :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-03-22, 10:20 
Offline

Dołączył(a): 2017-03-22, 10:17
Posty: 1
Lokalizacja: Grajewo
Dokładnie, promocja na FB to podstawa. Jak to mówią nie masz Fb nie żyjesz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-04-29, 10:10 
Offline

Dołączył(a): 2017-04-29, 10:07
Posty: 2
Może powinnaś założyć fanpage na facebooku? Myślę, że dla małych firm to dobra opcja na promocję i przede wszystkim darmowa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 2.2.09.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46/1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.