Teraz jest 2017-10-17, 17:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-05-29, 13:21 
Offline

Dołączył(a): 2017-05-29, 13:16
Posty: 3
Ludzie, co mam zrobić gdy mnie niesłusznie hejtują?:/ nic obraźliwego więc nie mogę sie powołać na żadne ustawy ani nic, ale sama nieprawda. Mam firme w branży kosmetycznej od 6 lat, do tej pory nie było żadnych problemów, a od paru miesięcy jakaś fala… zastanawiałem sie nad usunięciem zakładki “opinie” ale gdzieś czytałem że to strzał w kolano i tak sie nie robi. Zupełnie niewiem jak sie zachować, czy odpowiadać czy ignorować czy usuwać...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2017-05-30, 09:46 
Offline

Dołączył(a): 2016-05-19, 09:44
Posty: 8
oj znam ten ból… u nas był taki czas w firmie że stażyści niczym innym sie nie zajmowali tylko usuwaniem komentarzy, masakra! a co właściwie hejtują? skoro jest fala hejtu a nie pojedyncze komentarze to może coś jest jednak na rzeczy :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-05-31, 12:43 
Offline

Dołączył(a): 2016-03-03, 08:47
Posty: 36
Przede wszystkim do negatywnych komentarzy lepiej jest się ustosunkować niż je usuwać. Firma, która kasuje niewygodne opinie zamyka się na dialog z klientem i niejako potwierdza prawdziwość oskarżeń pod jej adresem. Dowiedz się raczej, dlaczego klienci są niezadowoleni i zrób coś, żeby to zmienić. Jeżeli zarzuty są zasadne, warto jakoś zrekompensować klientom straty. Nie znam szczegółów, ale w kryzysowych sytuacjach sprawdzają się rabaty, upominki i inne benefity, które załagodzą sytuację (oczywiście tymczasowo, na dłuższą metę trzeba po prostu naprawić swój błąd). Po drugie, reaguj na bieżąco. Stały monitoring sieci pozwoli Ci odpowiadać na zarzuty od razu, zanim rozprzestrzenią się lub wywołają hejt wobec braku Twojej reakcji. Do monitorowania Internetu możesz wykorzystać chociażby Google Alert.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-06-01, 09:53 
Offline

Dołączył(a): 2016-08-26, 13:12
Posty: 4
Skoro piszą nieprawde to może konkurencja sie na ciebie uwzieła albo podpadłeś klientowi jakiemuś i robi ci teraz antyreklame, poszukaj w pamięci czy jest ktoś kto może chcieć ci zaszkodzić


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-06-01, 15:23 
Offline

Dołączył(a): 2017-05-29, 13:16
Posty: 3
No i co, mam sie na niego zaczaić w ciemnej uliczce? Nikt mi nie przychodzi do głowy. Nie mam żadnego narzędzia do monitorowania ale sam tak szukałem to właściwie w internecie nigdzie tego hejtu nie ma, tylko u mnie na stronie. Mam możliwośc dodawania opinii o produktach no i długo długo było pozytywnie a teraz coraz więcej krytyki i naprawde nie wiem z czego to wynika:/ jestem pewien że nie pogorszyła sie nagle jakość produktów jakie sprzedajemy


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-06-02, 13:17 
Offline

Dołączył(a): 2016-03-03, 08:47
Posty: 36
Trzeba znaleźć źródło problemu. To bardzo ważne, ponieważ nagromadzenie negatywnych komentarzy jest ogromnym zagrożeniem dla wizerunku firmy, a w przypadku sklepów internetowych może przyczynić się do spadku sprzedaży. Porozmawiaj ze wspólnikami, pracownikami, być może oni dostrzegają jakiś kryzys, o którym nie wiesz. Zakładam, że te negatywne komentarze mają jakąś treść, więc same w sobie mogą odpowiedzieć na wiele Twoich pytań, o ile na chłodno je przeanalizujesz. Statystyki pokazują, że autorami negatywnych opinii bywa konkurencja albo byli pracownicy. Jeżeli okaże się to prawdą, ostatecznie będziesz mógł dochodzić swoich praw drogą sądową.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2017-06-05, 13:43 
Offline

Dołączył(a): 2017-05-29, 13:16
Posty: 3
Wolałbym uniknąc sądów mimo wszystko, żywie wielką nadzieje że sytuacja sie jednak poprawi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-06-06, 14:56 
Offline

Dołączył(a): 2016-08-26, 13:12
Posty: 4
wpadło mi jeszcze do głowy żeby wprowadzić na stronie opcje komentowania ale nie anonimowego, tylko po zalogowaniu z podaniem maila albo przez logowanie facebookiem, wtedy będziesz wiedział kto hejtuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-06-08, 15:49 
Offline

Dołączył(a): 2017-06-08, 15:48
Posty: 1
Można się ich pozbyć poprzez zgłoszenie, aczkolwiek nie jest to naturalne. Jedynym i optymalnym wyjściem jest odpowiedzenie na negatywy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-06-27, 12:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-06-25, 22:11
Posty: 6
Dzień dobry,
oczywiście nie może Pani uciekać przed hejtem, trzeba mu stawić czoła, ale nie zarzucając użytkownikom, że kłamią, lecz prosząc ich, aby udowodnili, że rzeczywiście są niezadowoleni z produktu i że byli Pani klientami. Gdy nie przedstawią dowodów, to przyszli klienci sami zauważą, że negatywne opinie są zwykłym oszczerstwem. Jednak jeśli jest opcja usuwania bezpodstawnego hejtu, to proszę nie bać się korzystać z tej możliwości, gdyż jest Pani uczciwa i ma Pani prawo do reagowania. Gdyby nie miała Pani pomysłów na walkę z tego typu oszustami, to można poprosić o pomoc profesjonalistów, którzy zadbają o wizerunek marki.

Agencja interaktywna grey tree sp. z o.o.
ul. Ogrodowa 32a/6, 00-896 Warszawa
http://greytree.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 2.2.09.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46/1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.