Spada widoczność reklam w polskim internecie

Marzec 15 2018 10:13AM

Pod koniec ubiegłego roku średni czas kontaktu z reklamą display skrócił się do 20,7 sekund, a wskaźnik widoczności reklam spadł do 50 proc. – wynika z badania firmy Meetrics. Oznacza to, że połowa budżetów na ten cel była wydawana nieefektywnie. Polska znalazła się pod tym względem na końcu europejskiej stawki. Nieco lepsze wyniki odnotowała reklama wideo, dla której wskaźnik widoczności sięgnął 56 proc. – W tej chwili większość reklam jest praktycznie niewidoczna dla użytkowników. Wskaźnik viewability wynosi 50 proc., co oznacza, że połowa reklam wykupionych przez reklamodawców nie dotarła do konsumenta. Czas kontaktu z reklamą wynosi średnio około 20 sekund. Te wyniki oglądalności świadczą o tym, że na polskim rynku mamy jeszcze sporo pracy, aby przekonać wydawców i reklamodawców, że ten wskaźnik jest ważny i trzeba go optymalizować –mówi agencji...

Publikacja wstrzymana ze względu na brak płatności Publikacja wstrzymana ze względu na brak płatności

Publikacja wstrzymana ze względu na brak płatności

Listopad 24 2017 12:18PM
Gra Fair Play procentuje nie tylko w sporcie: nowa kampania TransferGo z Piotrem Żyłą

Piotr Żyła po raz kolejny został twarzą kampanii TransferGo. W najnowszym spocie marka odnosi się do sportowego współzawodnictwa, podkreślając, jak ważne są zasady Fair Play – także w biznesie. Uczciwość w świecie finansów Branża...

Listopad 15 2017 11:38AM
  • Najnowsze

    Zobacz najnowsze i najważniejsze artykuły:

  • Trzy czwarte dzieci w wieku 3–9 lat co najmniej przez godzinę dziennie używa komputera

    72 proc. dzieci w wieku 3–9 lat przez co najmniej godzinę dziennie używa w domu...

  • W sieci przybywa nieprawdziwych informacji o produktach żywnościowych

    Fałszywe informacje, czyli tzw. fake newsy, pojawiają się w przestrzeni publicznej...

  • Za kompleksową obsługę w internecie jest w stanie zapłacić 200 tys. firm w Polsce

    Blisko 80 proc. polskich firm prowadzi własną stronę internetową, a połowa jest...

  • Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm

    Reklama internetowa rośnie w siłę. Szacuje się, że w ciągu pięciu lat rynek...

  • Branża PR w Polsce szybko się rozwija

    Polski rynek PR rośnie w tempie ok. 9 proc. rocznie. To trzykrotnie szybciej niż...

  • Polacy wśród internautów najczęściej blokujących reklamy

    Na całym świecie ponad 200 mln internautów blokuje reklamy w przeglądarkach....

Pomysł Na Biznes

Jeśli chcesz, żeby biznes nie krył przed Tobą tajemnic warto na tym forum wymieniać się poglądami.

Biznes Plan

Biznesplany różnych firm, przykładowy biznes plan, gotowy biznes plan.

Inwestowanie

Giełda Papierów Wartościowych, Forex, Fundusze Inwestycyjne, Złoto i Surowce.
Agencja Marketingowa

Marketing – Reklama

Ponad 7,5 mln polskich internautów blokuje reklamy

Liczba polskich internatów blokujących reklamy szybko rośnie i przekracza już 7,5 mln. Wpływa to na zmniejszenie przychodów wydawców. Żeby zatrzymać spadek, trzeba zacząć stosować mniej inwazyjne formy, które akceptują internauci. Agresywna reklama […]

Dzieci spędzają średnio około 18 godzin tygodniowo w internecie

Ponad połowa dzieci w wieku 10–15 lat ma urządzenia mobilne z dostępem do internetu. Większość regularnie korzysta z mediów społecznościowych i aplikacji. Tymczasem każde, nawet pozornie niewinne zachowanie, jak zdjęcie opublikowane na Instagramie czy […]

Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci

Reklama w internecie jest akceptowana przez większość odbiorców, o ile nie utrudnia konsumpcji treści. Dlatego rosną wydatki reklamodawców na reklamę natywną, która jest dostosowana do układu graficznego strony internetowej oraz jest mniej agresywna. Obecnie w USA […]

Agencje PR nie są obecne w spółkach Skarbu Państwa

Automatyzacja treści i schyłek mediów opiniotwórczych to jedne z ważniejszych wyzwań, z którymi będzie się mierzyć branża public relations w przyszłym roku. Agencje PR liczą także na nowe zlecenia od spółek Skarbu Państwa. To […]

W mediach nie słychać głosu młodych osób

W mediach publicznych brakuje głosu młodych osób – uważa Krzysztof Skowroński, prezes Radia Wnet i Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, który w konkursie na prezesa Telewizji Polskiej przedstawił ideę TVP27 – kanału robionego dla młodych […]

« Starsze informacje  

  • Polecane przez The Business Times:
  • Polecane przez The Business Times:

Wiadomości

Wydruk zdjęć – oferta Lobos.promo Wydruk zdjęć – oferta Lobos.promo

Fotografie to ważne dla nas chwile, zatrzymane w czasie. Bywa, że zostają tylko one - dużo trwalsze...

Poszukiwanie zagubionego telefonu

Niekiedy jest tak, że telefon się nam zapodzieje, w innym przypadku może być skradziony. Zawsze jednak...

Jak sprytnie zaoszczędzić na zakupach?

Szukasz sposobu, żeby zaoszczędzić kilkanaście bądź kilkadziesiąt złotych na zakupach w sklepie...

Inwestowanie

Srebro – opłacalna inwestycja? Srebro – opłacalna inwestycja?

Istnieje dziś wiele sposobów na inwestowanie oraz bezpieczne lokowanie swoich pieniędzy. Każdy, kto...

Milionowe inwestycje Grupy Azoty. Jesienią ruszy nowe centrum badawcze w Tarnowie

Do końca tego roku nakłady inwestycyjne Grupy Azoty sięgną w sumie 1,6 mld zł – z czego blisko...

Sync Trading TeleTrade Invest – opinie o bezpiecznym inwestowaniu

Firma TeleTrade Europe udostępniła inwestorom zainteresowanym osiąganiem pasywnego dochodu innowacyjne...

Prawo

Testament notarialny – najpewniejsza forma rozporządzenia na wypadek śmierci

Testament to krótko mówiąc rozporządzenie własnym majątkiem na wypadek śmierci. Kwestie związane...

Miękka windykacja i twarda windykacja – czym się różnią?

Windykacja – słowo to, choć w większości osób budzi strach, to pośród przedsiębiorców jest...

Czym jest testament i jak powinien wyglądać?

Ostatnia wola nie może być sporządzona przez przedstawiciela ustawowego czy też pełnomocnika. Testament...

Jak sprawdzić dług po zmarłym krewnym?

Śmierć bliskiej osoby jest trudnym doświadczeniem. Poza emocjonalną traumą, pojawiają się również...

Kariera

Stosunki międzynarodowe – sięgaj po prestiżowe stanowiska Stosunki międzynarodowe – sięgaj po prestiżowe stanowiska

Stosunki międzynarodowe wciąż są kierunkiem chętnie wybieranym przez dużą część świeżo upieczonych...

Zarządzanie i marketing – studia z pomysłem!

Popyt na specjalistów w dziedzinie szeroko pojętego marketingu w najbliższych latach zdecydowanie...

Żyć szybko i umrzeć młodo czy zachować młodość do późnej starości? Rozterki współczesnych bizneswoman

Styl i tempo obecnego życia są nieubłagane – chcąc osiągnąć sukces i stabilną pozycję w tzw....

Biznes

Szkolenia ważne dla każdego przedsiębiorcy Szkolenia ważne dla każdego przedsiębiorcy

Każdy przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą powinien mieć świadomość tego, że...

5 korzyści z wprowadzenia systemu CRM w Twojej firmie

Każdy przedsiębiorca wie, że kluczem do sukcesu firmy są wartościowe i długofalowe relacje z klientami....

Zarządzanie małą firmą w chmurze – dlaczego się opłaca?

Zarządzanie nawet małą firmą w chmurze może przynieść wiele korzyści. Taki model działania znacznie...

Finanse

Jakie kraje mają walutę euro i dlaczego?

Zacznijmy od odpowiedzi na druga część pytania. Właściwie jaki cel przyświecał idei wprowadzenia...

Faktury mogą być lepszą inwestycją niż obligacje. Rynek finansowy odpowiada na problemy z zatorami płatniczymi

Rośnie zainteresowanie nową formą inwestycji. Są nią faktury z odroczonym terminem płatności,...

Co drugie przedsiębiorstwo ma problem z zatorami płatniczymi

Średnio co drugie przedsiębiorstwo zgłasza problemy z terminowym uzyskiwaniem należności od swoich...

Finedia – opinie specjalistów dot. zarządzania ryzykiem na rynkach finansowych

Większość osób rozpoczynających przygodę z rynkami finansowymi w pierwszych swoich momentach nie...

© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 3.0.01.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46 lok.1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.