Spada widoczność reklam w polskim internecie

Marzec 15 2018 10:13AM

Pod koniec ubiegłego roku średni czas kontaktu z reklamą display skrócił się do 20,7 sekund, a wskaźnik widoczności reklam spadł do 50 proc. – wynika z badania firmy Meetrics. Oznacza to, że połowa budżetów na ten cel była wydawana nieefektywnie. Polska znalazła się pod tym względem na końcu europejskiej stawki. Nieco lepsze wyniki odnotowała reklama wideo, dla której wskaźnik widoczności sięgnął 56 proc. – W tej chwili większość reklam jest praktycznie niewidoczna dla użytkowników. Wskaźnik viewability wynosi 50 proc., co oznacza, że połowa reklam wykupionych przez reklamodawców nie dotarła do konsumenta. Czas kontaktu z reklamą wynosi średnio około 20 sekund. Te wyniki oglądalności świadczą o tym, że na polskim rynku mamy jeszcze sporo pracy, aby przekonać wydawców i reklamodawców, że ten wskaźnik jest ważny i trzeba go optymalizować –mówi agencji...

Publikacja wstrzymana ze względu na brak płatności Publikacja wstrzymana ze względu na brak płatności

Publikacja wstrzymana ze względu na brak płatności

Listopad 24 2017 12:18PM
Gra Fair Play procentuje nie tylko w sporcie: nowa kampania TransferGo z Piotrem Żyłą

Piotr Żyła po raz kolejny został twarzą kampanii TransferGo. W najnowszym spocie marka odnosi się do sportowego współzawodnictwa, podkreślając, jak ważne są zasady Fair Play – także w biznesie. Uczciwość w świecie finansów Branża...

Listopad 15 2017 11:38AM
  • Najnowsze

    Zobacz najnowsze i najważniejsze artykuły:

  • Trzy czwarte dzieci w wieku 3–9 lat co najmniej przez godzinę dziennie używa komputera

    72 proc. dzieci w wieku 3–9 lat przez co najmniej godzinę dziennie używa w domu...

  • W sieci przybywa nieprawdziwych informacji o produktach żywnościowych

    Fałszywe informacje, czyli tzw. fake newsy, pojawiają się w przestrzeni publicznej...

  • Za kompleksową obsługę w internecie jest w stanie zapłacić 200 tys. firm w Polsce

    Blisko 80 proc. polskich firm prowadzi własną stronę internetową, a połowa jest...

  • Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm

    Reklama internetowa rośnie w siłę. Szacuje się, że w ciągu pięciu lat rynek...

  • Branża PR w Polsce szybko się rozwija

    Polski rynek PR rośnie w tempie ok. 9 proc. rocznie. To trzykrotnie szybciej niż...

  • Polacy wśród internautów najczęściej blokujących reklamy

    Na całym świecie ponad 200 mln internautów blokuje reklamy w przeglądarkach....

Pomysł Na Biznes

Jeśli chcesz, żeby biznes nie krył przed Tobą tajemnic warto na tym forum wymieniać się poglądami.

Biznes Plan

Biznesplany różnych firm, przykładowy biznes plan, gotowy biznes plan.

Inwestowanie

Giełda Papierów Wartościowych, Forex, Fundusze Inwestycyjne, Złoto i Surowce.
Agencja Marketingowa

Marketing – Reklama

Ponad 7,5 mln polskich internautów blokuje reklamy

Liczba polskich internatów blokujących reklamy szybko rośnie i przekracza już 7,5 mln. Wpływa to na zmniejszenie przychodów wydawców. Żeby zatrzymać spadek, trzeba zacząć stosować mniej inwazyjne formy, które akceptują internauci. Agresywna reklama […]

Dzieci spędzają średnio około 18 godzin tygodniowo w internecie

Ponad połowa dzieci w wieku 10–15 lat ma urządzenia mobilne z dostępem do internetu. Większość regularnie korzysta z mediów społecznościowych i aplikacji. Tymczasem każde, nawet pozornie niewinne zachowanie, jak zdjęcie opublikowane na Instagramie czy […]

Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci

Reklama w internecie jest akceptowana przez większość odbiorców, o ile nie utrudnia konsumpcji treści. Dlatego rosną wydatki reklamodawców na reklamę natywną, która jest dostosowana do układu graficznego strony internetowej oraz jest mniej agresywna. Obecnie w USA […]

Agencje PR nie są obecne w spółkach Skarbu Państwa

Automatyzacja treści i schyłek mediów opiniotwórczych to jedne z ważniejszych wyzwań, z którymi będzie się mierzyć branża public relations w przyszłym roku. Agencje PR liczą także na nowe zlecenia od spółek Skarbu Państwa. To […]

W mediach nie słychać głosu młodych osób

W mediach publicznych brakuje głosu młodych osób – uważa Krzysztof Skowroński, prezes Radia Wnet i Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, który w konkursie na prezesa Telewizji Polskiej przedstawił ideę TVP27 – kanału robionego dla młodych […]

« Starsze informacje  

  • Polecane przez The Business Times:
  • Polecane przez The Business Times:

Wiadomości

Czym są karty charakterystyki? Czym są karty charakterystyki?

W łańcuchu dostaw między producentem lub dostawcą a konsumentem niezwykle ważnym dokumentem jest...

Najlepsze komedie na Netflix

Czeka Cię leniwy wieczór? Chcesz nadrobić zaległości filmowe? Oglądanie filmów na Netflix to najlepszy...

Dobry zegarek męski do 500 zł na prezent? 11 propozycji!

Dobry zegarek męski to taki, który spełnia oczekiwania swojego właściciela. Powinien być dopasowany...

Inwestowanie

Inwestycje w kryptowaluty wymagają większej ostrożności Inwestycje w kryptowaluty wymagają większej ostrożności

– Przewrotnie powiem, że dobrze się dzieje, jeżeli raz na jakiś czas upadnie giełda, bo to pokazuje,...

Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna przyciąga coraz więcej małych i średnich firm

Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna zamknęła pierwsze półrocze tego roku 20 nowymi inwestycjami...

Polscy inwestorzy indywidualni niechętnie podejmują ryzyko

Przed polską giełdą szansa na dwa istotne zastrzyki kapitału – w ciągu kilku miesięcy środki...

Prawo

Biznes jutra będzie oparty na innowacjach

– Biznes jutra będzie oparty na innowacjach, bez których nie będzie rozwoju gospodarczego ani przemysłu...

W 2020 roku małe i średnie firmy muszą liczyć się z dużymi podwyżkami cen energii

W 2020 roku wprowadzone ustawowo mechanizmy gwarancji cen energii elektrycznej stracą ważność i firmy...

Powiaty borykają się z konsekwencjami reformy oświaty i problemami szpitali

Zbyt niskie dochody, problemy finansowe szpitali powiatowych i koszty reformy edukacji – to dziś...

Od 2020 roku prawo będzie bardziej przyjazne dla najmniejszych firm. W życie wejdzie kilkadziesiąt ułatwień

Przygotowany przez MPiT pakiet Przyjazne Prawo ma ułatwić przedsiębiorcom prowadzenie biznesu. Obejmuje...

Kariera

Stosunki międzynarodowe – sięgaj po prestiżowe stanowiska Stosunki międzynarodowe – sięgaj po prestiżowe stanowiska

Stosunki międzynarodowe wciąż są kierunkiem chętnie wybieranym przez dużą część świeżo upieczonych...

Zarządzanie i marketing – studia z pomysłem!

Popyt na specjalistów w dziedzinie szeroko pojętego marketingu w najbliższych latach zdecydowanie...

Żyć szybko i umrzeć młodo czy zachować młodość do późnej starości? Rozterki współczesnych bizneswoman

Styl i tempo obecnego życia są nieubłagane – chcąc osiągnąć sukces i stabilną pozycję w tzw....

Biznes

Skuteczne rozwiązania w walce o klienta Skuteczne rozwiązania w walce o klienta

Zwiększenie poziomu motywacji i sprzedaży - kto nie marzy o takich efektach dla swojej firmy. Ze względu...

Okresowe szkolenia BHP dla pracowników

Jednym z obowiązków pracodawcy w kwestii zapewnienia pracownikom bezpiecznych warunków pracy jest...

Jak zarządzać projektami?

Projekty to nieodłączny element pracy w wielu branżach i firmach. To wspólna praca i włożony wysiłek...

Finanse

Sfinansowanie obozu sportowego przy pomocy szybkiej pożyczki online

Obozy sportowe są obecnie w modzie, ponieważ to właśnie podczas nich można osiągnąć najwyższy...

PIT 2020 i zmiany w stawkach i skali podatkowej

Rok 2019 już teraz nazywany jest czasem rewolucji w zasadach podatkowych w Polsce. Ustawodawca działał...

Amerykański inwestor otwiera w Polsce swoje pierwsze centrum biznesowe

Pomorze, a w szczególności Gdańsk znajduje się w czołówce regionów najbardziej atrakcyjnych...

Ponad 460 tys. Ukraińców płaci składki na ubezpieczenia społeczne

Składki na ubezpieczenia społeczne płaci rekordowa liczba cudzoziemców – blisko 680 tys. Wśród...

Namioty magazynowe
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 3.0.01.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46 lok.1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.