Marketing internetowy. Kiedy skorzystać z pozycjonowania, a kiedy z reklam Google?

Wrzesień 2 2020 12:09PM

W dzisiejszych czasach coraz więcej klientów pozyskujemy przez internet. Mamy wiele różnych sposobów na dotarcie do nich. Dziś skupimy się na dwóch najpopularniejszych: pozycjonowaniu stron oraz kampaniach reklamowych w sieci.

Pozycjonowanie – dla oczekujących stałych efektów

Pozycjonowanie to działania mające na celu zwiększenie widoczności Twojej strony w wyszukiwarce Google. Pozycjonowanie Katowice czy Kraków – niezależnie od tego, w jakim miejscu się znajdujesz, Twoja firma potrzebuje wsparcia w internecie. W ramach tej usługi twoja strona zostaje zaudytowana, zostaną wprowadzone zmiany pod kątem technicznym i w ramach treści. Będą też zdobywane linki z wartościowych stron prowadzące do Twojej strony. Są to działania długofalowe, na efekty trzeba poczekać – czasem kilka tygodni, niekiedy wiele miesięcy. Jednak wyniki są dosyć trwałe. Nawet po zakończeniu pozycjonowania przez jakiś czas Twoja strona jest wysoko w wynikach wyszukiwania. Użytkownicy ufają wynikom naturalnym Google nie traktują tego jako działań reklamowych.

Dlatego jeśli zależy Ci na trwałym efekcie, chcesz pokazać się jako autorytet w branży i możesz poczekać na wyniki, zdecyduj się na pozycjonowanie.

Kampanie reklamowe w Google – szybkie efekty gwarantowane!

Kampanię reklamową Google Ads uruchomisz już w kilka godzin, zakładając, że jesteś dobrze obyty z narzędziem. W innym wypadku warto tę pracę przekazać specjalistom, gdyż w łatwy sposób możesz przepalić budżet. Google Ads jednak jest świetnym narzędziem o wielu zastosowaniach. Możesz zainwestować w reklamy w sieci wyszukiwania, pojawiając się na zapytania użytkowników. Innym rozwiązaniem jest inwestycja w sieć reklamową – banery na innych stronach internetowych. Możesz też skorzystać z remarketingu, przypominając się osobom które były na Twojej stronie, ale nic nie kupiły. Google Ads to dobre rozwiązanie dla zwiększenia sprzedaży w konkretnym okresie, wypromowania nowej oferty, zwiększenia zasięgu promocji, zwiększenia widoczności marki. To też najlepszy sposób na pojawienie się z Twoim biznesem w internecie.

Najlepszym sposobem na pozyskanie klientów w internecie są działania dwutorowe. Wystartuj z kampanią reklamową, wyciągnij z niej wnioski i rusz z pozycjonowaniem. Teraz możesz korzystać z obu strategii w tym samym czasie albo skupić się na pozycjonowaniu i korzystać z kampanii reklamowych doraźnie.

Skomentuj Post

Dodaj własny komentarz

  • Najnowsze

    Zobacz najnowsze i najważniejsze artykuły:

  • Płatności odroczone będą zyskiwać na popularności

    Pandemia koronawirusa spowodowała znaczny wzrost obrotów w sklepach internetowych,...

  • Giełdowy debiut Allegro może być największym w historii

    Grupa Allegro, gigant polskiego e-commerce, ogłosiła zamiar przeprowadzenia pierwszej...

  • Jak wybrać biznesowy zegarek damski?

    Spotkania biznesowe to miejsce, gdzie liczą się nie tylko twoje kompetencje, wiedza,...

  • Narzędzia warsztatowe

    Warsztat zarówno domowego, jak i   profesjonalnego majsterkowicza to miejsce, w...

  • Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

    Założenie witryny czy uruchomienie sklepu internetowego to dopiero początek wydatków....

  • Wywóz chemikaliów i wyzwania z tym związane

    Po pierwsze, ważne jest rozróżnienie pomiędzy chemikaliami, które są uważane...

  • Polecane przez The Business Times:
  • Polecane przez The Business Times:

Pomysł Na Biznes

Jeśli chcesz, żeby biznes nie krył przed Tobą tajemnic warto na tym forum wymieniać się poglądami.

Biznes Plan

Biznesplany różnych firm, przykładowy biznes plan, gotowy biznes plan.

Inwestowanie

Giełda Papierów Wartościowych, Forex, Fundusze Inwestycyjne, Złoto i Surowce.
Agencja Marketingowa
Namioty magazynowe
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 3.0.01.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46 lok.1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.