Trendy w online marketingu według Visual Meta GmbH

Luty 2 2018 09:30AM

Eksperci do spraw marketingu online z firmy Visual Meta GmbH (twórcy wirtualnej galerii handlowej ShopAlike.pl funkcjonującej w 13 krajach europejskich oraz w Brazylli) podsumowali, co wydarzyło się na rynku w 2017 roku i postawili prognozą na 2018 rok. Podzielili się z nami swoją opinią dotyczącą trendów na temat SEA (ang. search engine advertising, czyli reklamy w wyszukiwarkach internetowych), SEO (ang. search engline optimisation, czyli optymalizacji stron internetowych), mediów społecznościowych oraz kontentu. Gabriele Alberto, Head of SEA Które trendy w SEA zdominowały 2017r? Sztuczna inteligencja była bez wątpienia największym tematem roku. Po tym jak koncentrowaliśmy się na wyszukiwaniach mobilnych rok wcześniej, decyzja Google’a o zainwestowaniu dużych środków w machine learning i automatyzację dała rynkowi możliwość przeformułowania myślenia o SEA. Mały przykład:...

Gra Fair Play procentuje nie tylko w sporcie: nowa kampania TransferGo z Piotrem Żyłą Gra Fair Play procentuje nie tylko w sporcie: nowa kampania TransferGo z Piotrem Żyłą

Piotr Żyła po raz kolejny został twarzą kampanii...

Listopad 15 2017 11:38AM
Trzy czwarte dzieci w wieku 3–9 lat co najmniej przez godzinę dziennie używa komputera

72 proc. dzieci w wieku 3–9 lat przez co najmniej godzinę dziennie używa w domu komputera. Zdecydowana większość z nich ogląda bajki i gra w gry internetowe lub komputerowe. Tylko co piąte wykorzystuje ten czas w sposób twórczy....

Maj 31 2017 10:43AM
  • Najnowsze

    Zobacz najnowsze i najważniejsze artykuły:

  • W sieci przybywa nieprawdziwych informacji o produktach żywnościowych

    Fałszywe informacje, czyli tzw. fake newsy, pojawiają się w przestrzeni publicznej...

  • Za kompleksową obsługę w internecie jest w stanie zapłacić 200 tys. firm w Polsce

    Blisko 80 proc. polskich firm prowadzi własną stronę internetową, a połowa jest...

  • Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm

    Reklama internetowa rośnie w siłę. Szacuje się, że w ciągu pięciu lat rynek...

  • Branża PR w Polsce szybko się rozwija

    Polski rynek PR rośnie w tempie ok. 9 proc. rocznie. To trzykrotnie szybciej niż...

  • Polacy wśród internautów najczęściej blokujących reklamy

    Na całym świecie ponad 200 mln internautów blokuje reklamy w przeglądarkach....

  • Ponad 7,5 mln polskich internautów blokuje reklamy

    Liczba polskich internatów blokujących reklamy szybko rośnie i przekracza już...

Pomysł Na Biznes

Jeśli chcesz, żeby biznes nie krył przed Tobą tajemnic warto na tym forum wymieniać się poglądami.

Biznes Plan

Biznesplany różnych firm, przykładowy biznes plan, gotowy biznes plan.

Inwestowanie

Giełda Papierów Wartościowych, Forex, Fundusze Inwestycyjne, Złoto i Surowce.
Agencja Marketingowa

Marketing – Reklama

Dzieci spędzają średnio około 18 godzin tygodniowo w internecie

Ponad połowa dzieci w wieku 10–15 lat ma urządzenia mobilne z dostępem do internetu. Większość regularnie korzysta z mediów społecznościowych i aplikacji. Tymczasem każde, nawet pozornie niewinne zachowanie, jak zdjęcie opublikowane na Instagramie czy […]

Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci

Reklama w internecie jest akceptowana przez większość odbiorców, o ile nie utrudnia konsumpcji treści. Dlatego rosną wydatki reklamodawców na reklamę natywną, która jest dostosowana do układu graficznego strony internetowej oraz jest mniej agresywna. Obecnie w USA […]

Agencje PR nie są obecne w spółkach Skarbu Państwa

Automatyzacja treści i schyłek mediów opiniotwórczych to jedne z ważniejszych wyzwań, z którymi będzie się mierzyć branża public relations w przyszłym roku. Agencje PR liczą także na nowe zlecenia od spółek Skarbu Państwa. To […]

Oklejanie samochodów sposobem na skuteczną reklamę Twojego biznesu

Biznes rządzi się swoimi prawami i wymusza na biznesmenach kładzenie dużego nacisku na promocję i reklamę. Istnieją branże, w których jest to wręcz najważniejsze – np. takie, w których sprzedawane […]

W mediach nie słychać głosu młodych osób

W mediach publicznych brakuje głosu młodych osób – uważa Krzysztof Skowroński, prezes Radia Wnet i Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, który w konkursie na prezesa Telewizji Polskiej przedstawił ideę TVP27 – kanału robionego dla młodych […]

« Starsze informacje  

  • Polecane przez The Business Times:
  • Polecane przez The Business Times:

Wiadomości

Polska stawia na elektromobilność Polska stawia na elektromobilność

Rozwój elektromobilności zwiększa polskie bezpieczeństwo energetyczne i wpływa na wzrost PKB, a...

Mieszkańcy małych miast z łatwiejszym dostępem do e-administracji

W blisko 4,7 tys. placówek Poczty Polskiej na terenie całego kraju można zakładać Profil Zaufany,...

Państwa coraz mocniej ingerują w gospodarkę

W Polsce ingerencja państwa widoczna jest najbardziej na rynku finansowym, energetycznym i farmaceutycznym....

Inwestowanie

JSW pracuje nad inteligentną kopalnią JSW pracuje nad inteligentną kopalnią

Proces automatyzacji i cyfryzacji ma pomóc Jastrzębskiej Spółce Węglowej zwiększyć efektywność...

W Gdańsku powstaną nowe magazyny na ropę naftową

Dwa zbiorniki na ropę naftową o pojemności 100 tys. metrów sześciennych każdy – to najnowsza...

Miliardy złotych na budowę e-państwa przynoszą efekty

Cyfryzacja Polski postępuje coraz szybciej. Na wdrożenie czekają mDokumenty i e-recepty, a operatorzy...

Prawo

Dziedziczenie ustawowe, czyli dziedziczenie na mocy prawa

Umocowanie prawne W polskim prawie kwestiami spadków zajmuje się czwarta księga kodeksu cywilnego....

Pracownicy coraz bardziej wyczuleni na nielegalne i nieetyczne praktyki firm

Jedna piąta pracowników małych i średnich firm zdaje sobie sprawę z nielegalnych i nieetycznych...

Trzy czwarte Polaków ocenia koszty usług prawniczych jako bardzo wysokie

Prawnik na telefon w ramach ubezpieczenia to bardzo popularne rozwiązanie w Niemczech, Szwecji czy...

Chmura może pomóc firmom chronić dane osobowe

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, gigant polskiego sektora energetycznego, będzie wspierać...

Kariera

Stosunki międzynarodowe – sięgaj po prestiżowe stanowiska Stosunki międzynarodowe – sięgaj po prestiżowe stanowiska

Stosunki międzynarodowe wciąż są kierunkiem chętnie wybieranym przez dużą część świeżo upieczonych...

Zarządzanie i marketing – studia z pomysłem!

Popyt na specjalistów w dziedzinie szeroko pojętego marketingu w najbliższych latach zdecydowanie...

Żyć szybko i umrzeć młodo czy zachować młodość do późnej starości? Rozterki współczesnych bizneswoman

Styl i tempo obecnego życia są nieubłagane – chcąc osiągnąć sukces i stabilną pozycję w tzw....

Biznes

Sztuczna inteligencja i wirtualna rzeczywistość kluczowe w strategiach firm Sztuczna inteligencja i wirtualna rzeczywistość kluczowe w strategiach firm

Dzięki nowym technologiom firmy w coraz większym stopniu mają wpływ na codzienne życie ludzi. Sztuczna...

Coraz więcej firm traci z powodu cyberataków

W 2017 roku blisko co czwarta firma zarejestrowała dziesięć lub więcej incydentów naruszenia bezpieczeństwa....

Odpowiednia firma transportowa – co stanowi o jej sile?

Kiedy nasza firma zajmuje się produkcją dóbr, to wiemy, że jest to zaledwie początek drogi naszych...

Finanse

Faktoring mieszany – na czym polega?

Faktoring to najszybciej rozwijająca się usługa finansowa w Polsce, z której każdego roku korzysta...

Zaangażowanie finansowe biznesu w akcje humanitarne rośnie

Transparentność i wspólne wartości – to dwa kluczowe warunki, które muszą być spełnione przy...

Polacy chcą płacić bezgotówkowo, ale wciąż brakuje terminali do akceptacji kart

Ponad połowa Polaków zdecydowanie woli płacić za zakupy bezgotówkowo. Konsumenci doceniają szybkość...

Odpowiednia polityka cenowa firmy może zwiększyć marżę i napędzić sprzedaż

Nie więcej niż 1/5 firm doskonale radzi sobie z kształtowaniem strategii cenowej. Pozostałe 80 proc....

© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 3.0.01.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46 lok.1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.