Spada widoczność reklam w polskim internecie

Marzec 15 2018 10:13AM

Pod koniec ubiegłego roku średni czas kontaktu z reklamą display skrócił się do 20,7 sekund, a wskaźnik widoczności reklam spadł do 50 proc. – wynika z badania firmy Meetrics. Oznacza to, że połowa budżetów na ten cel była wydawana nieefektywnie. Polska znalazła się pod tym względem na końcu europejskiej stawki. Nieco lepsze wyniki odnotowała reklama wideo, dla której wskaźnik widoczności sięgnął 56 proc. – W tej chwili większość reklam jest praktycznie niewidoczna dla użytkowników. Wskaźnik viewability wynosi 50 proc., co oznacza, że połowa reklam wykupionych przez reklamodawców nie dotarła do konsumenta. Czas kontaktu z reklamą wynosi średnio około 20 sekund. Te wyniki oglądalności świadczą o tym, że na polskim rynku mamy jeszcze sporo pracy, aby przekonać wydawców i reklamodawców, że ten wskaźnik jest ważny i trzeba go optymalizować –mówi agencji...

Publikacja wstrzymana ze względu na brak płatności Publikacja wstrzymana ze względu na brak płatności

Publikacja wstrzymana ze względu na brak płatności

Listopad 24 2017 12:18PM
Gra Fair Play procentuje nie tylko w sporcie: nowa kampania TransferGo z Piotrem Żyłą

Piotr Żyła po raz kolejny został twarzą kampanii TransferGo. W najnowszym spocie marka odnosi się do sportowego współzawodnictwa, podkreślając, jak ważne są zasady Fair Play – także w biznesie. Uczciwość w świecie finansów Branża...

Listopad 15 2017 11:38AM
  • Najnowsze

    Zobacz najnowsze i najważniejsze artykuły:

  • Trzy czwarte dzieci w wieku 3–9 lat co najmniej przez godzinę dziennie używa komputera

    72 proc. dzieci w wieku 3–9 lat przez co najmniej godzinę dziennie używa w domu...

  • W sieci przybywa nieprawdziwych informacji o produktach żywnościowych

    Fałszywe informacje, czyli tzw. fake newsy, pojawiają się w przestrzeni publicznej...

  • Za kompleksową obsługę w internecie jest w stanie zapłacić 200 tys. firm w Polsce

    Blisko 80 proc. polskich firm prowadzi własną stronę internetową, a połowa jest...

  • Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm

    Reklama internetowa rośnie w siłę. Szacuje się, że w ciągu pięciu lat rynek...

  • Branża PR w Polsce szybko się rozwija

    Polski rynek PR rośnie w tempie ok. 9 proc. rocznie. To trzykrotnie szybciej niż...

  • Polacy wśród internautów najczęściej blokujących reklamy

    Na całym świecie ponad 200 mln internautów blokuje reklamy w przeglądarkach....

Pomysł Na Biznes

Jeśli chcesz, żeby biznes nie krył przed Tobą tajemnic warto na tym forum wymieniać się poglądami.

Biznes Plan

Biznesplany różnych firm, przykładowy biznes plan, gotowy biznes plan.

Inwestowanie

Giełda Papierów Wartościowych, Forex, Fundusze Inwestycyjne, Złoto i Surowce.
Agencja Marketingowa

Marketing – Reklama

Ponad 7,5 mln polskich internautów blokuje reklamy

Liczba polskich internatów blokujących reklamy szybko rośnie i przekracza już 7,5 mln. Wpływa to na zmniejszenie przychodów wydawców. Żeby zatrzymać spadek, trzeba zacząć stosować mniej inwazyjne formy, które akceptują internauci. Agresywna reklama […]

Dzieci spędzają średnio około 18 godzin tygodniowo w internecie

Ponad połowa dzieci w wieku 10–15 lat ma urządzenia mobilne z dostępem do internetu. Większość regularnie korzysta z mediów społecznościowych i aplikacji. Tymczasem każde, nawet pozornie niewinne zachowanie, jak zdjęcie opublikowane na Instagramie czy […]

Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci

Reklama w internecie jest akceptowana przez większość odbiorców, o ile nie utrudnia konsumpcji treści. Dlatego rosną wydatki reklamodawców na reklamę natywną, która jest dostosowana do układu graficznego strony internetowej oraz jest mniej agresywna. Obecnie w USA […]

Agencje PR nie są obecne w spółkach Skarbu Państwa

Automatyzacja treści i schyłek mediów opiniotwórczych to jedne z ważniejszych wyzwań, z którymi będzie się mierzyć branża public relations w przyszłym roku. Agencje PR liczą także na nowe zlecenia od spółek Skarbu Państwa. To […]

W mediach nie słychać głosu młodych osób

W mediach publicznych brakuje głosu młodych osób – uważa Krzysztof Skowroński, prezes Radia Wnet i Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, który w konkursie na prezesa Telewizji Polskiej przedstawił ideę TVP27 – kanału robionego dla młodych […]

« Starsze informacje  

  • Polecane przez The Business Times:
  • Polecane przez The Business Times:

Wiadomości

Polacy są coraz bardziej przepracowani i przemęczeni Polacy są coraz bardziej przepracowani i przemęczeni

Tylko 6 proc. Polaków jest w stanie regulować swoje emocje. Zdecydowana większość ma z tym problem,...

Producenci ekstraktów z konopi walczą o ich zatwierdzenie przez UE

W Polsce i Unii Europejskiej bez żadnych obostrzeń można wprowadzać do obrotu produkty pochodzące...

Język kastylijski i cała reszta

Nie ma takiego języka, jak język hiszpański. Nie jest to ani żart, ani żadna prowokacja, tylko po...

Inwestowanie

Polski Holding Hotelowy jeszcze w tym roku będzie liczył ok. 50 obiektów Polski Holding Hotelowy jeszcze w tym roku będzie liczył ok. 50 obiektów

Polski Holding Hotelowy przejmie pierwszych 20 hoteli i obiektów hotelowych, zarządzanych wcześniej...

Czy warto inwestować w banery reklamowe?

Skuteczna reklama przedstawia w przyciągający uwagę sposób ofertę naszej firmy. Poza tym,  zapada...

Srebro – opłacalna inwestycja?

Istnieje dziś wiele sposobów na inwestowanie oraz bezpieczne lokowanie swoich pieniędzy. Każdy, kto...

Prawo

Różnice pomiędzy danymi osobowymi a danymi nieosobowymi

RODO precyzyjnie określa, co można określić mianem danych osobowych. Istnieje również druga kategoria...

Technologie zmieniają model usług prawniczych

Kancelarie zaczynają dostrzegać zalety, jakie daje im możliwość ofertowania i składania klientom...

Wspólność majątkowa małżonków

Zgodnie z art. 31 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, w momencie zawarcia związku małżeńskiego powstaje...

Od lipca 2 tys. pracodawców wybierze pracowniczy plan kapitałowy

Od 1 lipca najwięksi pracodawcy – zatrudniający powyżej 250 osób – będą zobowiązani wprowadzić...

Kariera

Stosunki międzynarodowe – sięgaj po prestiżowe stanowiska Stosunki międzynarodowe – sięgaj po prestiżowe stanowiska

Stosunki międzynarodowe wciąż są kierunkiem chętnie wybieranym przez dużą część świeżo upieczonych...

Zarządzanie i marketing – studia z pomysłem!

Popyt na specjalistów w dziedzinie szeroko pojętego marketingu w najbliższych latach zdecydowanie...

Żyć szybko i umrzeć młodo czy zachować młodość do późnej starości? Rozterki współczesnych bizneswoman

Styl i tempo obecnego życia są nieubłagane – chcąc osiągnąć sukces i stabilną pozycję w tzw....

Biznes

Na co zwracać uwagę przy wyborze mebli do biura? Na co zwracać uwagę przy wyborze mebli do biura?

Biuro jest wizytówką każdej firmy, dlatego powinno być gustownie urządzone. Jest to też miejsce...

Sposoby na poprawę funkcjonowania przedsiębiorstwa

Prowadzenie firmy wcale nie jest proste. Na rynku niemal w każdej branży panuje ogromna konkurencja....

Optymalne kosztowo materiały biurowe

Każde biuro to przestrzeń powołana do realizacji jakiegoś konkretnego celu, a bez właściwego wyposażenia...

Finanse

Na czym polega kredyt przez Internet?

Kredyt przez Internet bardzo często mylony jest z chwilówką, czyli z pożyczką gotówkową oferowaną...

Dziedziczenie długów przez krewnych. Jak wygląda w praktyce?

Choć nie każdy zdaje sobie z tego sprawę, dziedziczenie majątku po zmarłym krewnym czasami oznacza...

Kryptowaluty w Polsce i na świecie – jaka przyszłość czeka wirtualne waluty?

Czy emocje, jakie towarzyszyły wprowadzeniu w 2009 r. bitcoina, są cały czas na równie wysokim poziomie?...

Krok po kroku opisujemy formalności towarzyszące przy kredycie na dom i działkę

Zakup działki pod budowę domu, to bardzo poważne przedsięwzięcie. Nie ma tutaj miejsca na błędy...

Namioty magazynowe
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 3.0.01.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46 lok.1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.