Spada widoczność reklam w polskim internecie

Marzec 15 2018 10:13AM

Pod koniec ubiegłego roku średni czas kontaktu z reklamą display skrócił się do 20,7 sekund, a wskaźnik widoczności reklam spadł do 50 proc. – wynika z badania firmy Meetrics. Oznacza to, że połowa budżetów na ten cel była wydawana nieefektywnie. Polska znalazła się pod tym względem na końcu europejskiej stawki. Nieco lepsze wyniki odnotowała reklama wideo, dla której wskaźnik widoczności sięgnął 56 proc. – W tej chwili większość reklam jest praktycznie niewidoczna dla użytkowników. Wskaźnik viewability wynosi 50 proc., co oznacza, że połowa reklam wykupionych przez reklamodawców nie dotarła do konsumenta. Czas kontaktu z reklamą wynosi średnio około 20 sekund. Te wyniki oglądalności świadczą o tym, że na polskim rynku mamy jeszcze sporo pracy, aby przekonać wydawców i reklamodawców, że ten wskaźnik jest ważny i trzeba go optymalizować –mówi agencji...

Publikacja wstrzymana ze względu na brak płatności Publikacja wstrzymana ze względu na brak płatności

Publikacja wstrzymana ze względu na brak płatności

Listopad 24 2017 12:18PM
Gra Fair Play procentuje nie tylko w sporcie: nowa kampania TransferGo z Piotrem Żyłą

Piotr Żyła po raz kolejny został twarzą kampanii TransferGo. W najnowszym spocie marka odnosi się do sportowego współzawodnictwa, podkreślając, jak ważne są zasady Fair Play – także w biznesie. Uczciwość w świecie finansów Branża...

Listopad 15 2017 11:38AM
  • Najnowsze

    Zobacz najnowsze i najważniejsze artykuły:

  • Trzy czwarte dzieci w wieku 3–9 lat co najmniej przez godzinę dziennie używa komputera

    72 proc. dzieci w wieku 3–9 lat przez co najmniej godzinę dziennie używa w domu...

  • W sieci przybywa nieprawdziwych informacji o produktach żywnościowych

    Fałszywe informacje, czyli tzw. fake newsy, pojawiają się w przestrzeni publicznej...

  • Za kompleksową obsługę w internecie jest w stanie zapłacić 200 tys. firm w Polsce

    Blisko 80 proc. polskich firm prowadzi własną stronę internetową, a połowa jest...

  • Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm

    Reklama internetowa rośnie w siłę. Szacuje się, że w ciągu pięciu lat rynek...

  • Branża PR w Polsce szybko się rozwija

    Polski rynek PR rośnie w tempie ok. 9 proc. rocznie. To trzykrotnie szybciej niż...

  • Polacy wśród internautów najczęściej blokujących reklamy

    Na całym świecie ponad 200 mln internautów blokuje reklamy w przeglądarkach....

Pomysł Na Biznes

Jeśli chcesz, żeby biznes nie krył przed Tobą tajemnic warto na tym forum wymieniać się poglądami.

Biznes Plan

Biznesplany różnych firm, przykładowy biznes plan, gotowy biznes plan.

Inwestowanie

Giełda Papierów Wartościowych, Forex, Fundusze Inwestycyjne, Złoto i Surowce.
Agencja Marketingowa

Marketing – Reklama

Ponad 7,5 mln polskich internautów blokuje reklamy

Liczba polskich internatów blokujących reklamy szybko rośnie i przekracza już 7,5 mln. Wpływa to na zmniejszenie przychodów wydawców. Żeby zatrzymać spadek, trzeba zacząć stosować mniej inwazyjne formy, które akceptują internauci. Agresywna reklama […]

Dzieci spędzają średnio około 18 godzin tygodniowo w internecie

Ponad połowa dzieci w wieku 10–15 lat ma urządzenia mobilne z dostępem do internetu. Większość regularnie korzysta z mediów społecznościowych i aplikacji. Tymczasem każde, nawet pozornie niewinne zachowanie, jak zdjęcie opublikowane na Instagramie czy […]

Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci

Reklama w internecie jest akceptowana przez większość odbiorców, o ile nie utrudnia konsumpcji treści. Dlatego rosną wydatki reklamodawców na reklamę natywną, która jest dostosowana do układu graficznego strony internetowej oraz jest mniej agresywna. Obecnie w USA […]

Agencje PR nie są obecne w spółkach Skarbu Państwa

Automatyzacja treści i schyłek mediów opiniotwórczych to jedne z ważniejszych wyzwań, z którymi będzie się mierzyć branża public relations w przyszłym roku. Agencje PR liczą także na nowe zlecenia od spółek Skarbu Państwa. To […]

Oklejanie samochodów sposobem na skuteczną reklamę Twojego biznesu

Biznes rządzi się swoimi prawami i wymusza na biznesmenach kładzenie dużego nacisku na promocję i reklamę. Istnieją branże, w których jest to wręcz najważniejsze – np. takie, w których sprzedawane […]

« Starsze informacje  

  • Polecane przez The Business Times:
  • Polecane przez The Business Times:

Wiadomości

Nakłady Polski na służbę zdrowia wciąż zbyt niskie Nakłady Polski na służbę zdrowia wciąż zbyt niskie

Za sześć lat Polska będzie wydawać na zdrowie 6 proc. PKB. Ten wzrost nakładów wprawdzie zbliży...

Facebook wprowadza kolejne zmiany w odpowiedzi na skandal Cambridge Analytica

Facebook zapowiada, że będzie dokładnie weryfikował reklamodawców i wyraźnie oznaczał reklamy...

Ograniczenie handlu w niedziele szansą dla sklepów internetowych

Polacy powoli przyzwyczajają się do robienia zakupów przed weekendem. Co więcej, w obawie przed...

Inwestowanie

Firmy inwestują w pracownicze programy emerytalne Firmy inwestują w pracownicze programy emerytalne

Choć pracownicze programy emerytalne nakładają na pracodawców konieczność opłacania wyższej składki...

Firmy coraz więcej inwestują. Leasing maszyn i urządzeń może w I połowie roku wzrosnąć nawet o 20 proc.

Ubiegły rok był bardzo udany dla branży leasingowej, która odnotowała blisko 16-proc. wzrost. Największe...

Przybywa inwestycji w energooszczędne rozwiązania

Wysokie koszty energii, opłaty za ogrzewanie czy klimatyzację są realnym problemem dla przedsiębiorstw...

Prawo

Przez niższy wiek emerytalny coraz więcej osób będzie otrzymywać minimalne świadczenia

Obniżenie wieku emerytalnego, zaniżanie przewidywanej długości trwania życia czy zbyt hojnie przyznawane...

Korupcja coraz mniejszym problemem w polskim biznesie

20 proc. kadry zarządzającej w polskich firmach uważa, że korupcja jest powszechnym zjawiskiem na...

30 kwietnia wchodzi w życie pakiet kolejnych zmian w prawie dla przedsiębiorców

Od dziś przedsiębiorcy mają swoją Konstytucję. Część z wprowadzonych zmian ma za zadanie zachęcać...

Na złożenie PIT-a został już tylko tydzień

Za tydzień mija termin rozliczenia podatków i przysługujących ulg. Rodzice i opiekunowie mogą...

Kariera

Stosunki międzynarodowe – sięgaj po prestiżowe stanowiska Stosunki międzynarodowe – sięgaj po prestiżowe stanowiska

Stosunki międzynarodowe wciąż są kierunkiem chętnie wybieranym przez dużą część świeżo upieczonych...

Zarządzanie i marketing – studia z pomysłem!

Popyt na specjalistów w dziedzinie szeroko pojętego marketingu w najbliższych latach zdecydowanie...

Żyć szybko i umrzeć młodo czy zachować młodość do późnej starości? Rozterki współczesnych bizneswoman

Styl i tempo obecnego życia są nieubłagane – chcąc osiągnąć sukces i stabilną pozycję w tzw....

Biznes

Absencje chorobowe pracowników kosztują gospodarkę miliardy złotych Absencje chorobowe pracowników kosztują gospodarkę miliardy złotych

Polscy pracownicy oczekują od swoich pracodawców benefitów pozapłacowych. Za najbardziej atrakcyjny...

Jak pozyskać klienta z segmentu B2B

Choć pojęcie marketingu B2B (z angielskiego business to business) istnieje w słowniku marketerów...

Komfortowe i atrakcyjne biuro pomaga przyciągnąć najlepszych pracowników

Piłkarzyki w chillout roomie, minisiłownia, leżaki i hamaki są już częstym widokiem w siedzibach...

Finanse

Niskie obroty na polskiej giełdzie są powodem do niepokoju

Od co najmniej dwóch lat trend na polskiej giełdzie jest niepokojący – uważa Michał Stępniewski,...

Blockchain zrewolucjonizuje branżę finansową

Rynek fintechowy w Polsce bardzo szybko rośnie. Pojawia się na nim wiele nowych firm i udoskonalonych...

Ponad połowa Polaków trzyma oszczędności w skarpecie

Polacy bardzo ostrożnie podchodzą do inwestowania – tylko niewielki odsetek decyduje się na oszczędzanie...

Opłata za polisę komunikacyjną jak za telewizję kablową czy telefon

Opłaty w formie abonamentu są nowością na rynku ubezpieczeniowym. Polski fintechowy start-up hiPRO...

© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 3.0.01.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46 lok.1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.