Fachowa pomoc na dzisiaj, czyli jak umówić fachowca przez Internet?

Styczeń 11 2021 01:45PM

Usterka.pl to serwis świadczący usługi specjalistyczne dla klientów z całej Polski. Innowacyjny system rezerwacji on-line ułatwił platformie błyskawiczny rozwój, nawet podczas niecodziennej sytuacji w jakiej znalazł się cały świat. Całkowicie zdalny system rejestracji wizyt fachowców oraz przygotowanie na każdą okoliczność, zarówno po stronie klienta, jak i wykonawcy, to tylko niektóre z licznych zalet umawiania wizyt fachowców przez Internet. Czy innowacyjny system rejestracji wizyt serwisantów zdał swój egzamin?

Czasy w jakich przyszło nam żyć nie do końca sprzyjają błyskawicznej naprawie sprzętu AGD lub domowej instalacji. Nic więc dziwnego, że w wyścigu o tytuł lidera usług specjalistycznych wyłoniła się platforma Usterka.pl, która przejrzystością usług oraz prostotą rejestracji wizyty prześciga wszelkich fachowców z sąsiedztwa. Serwis internetowy Usterka pozwala na wygodne umówienie wizyty fachowca, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Proces rejestracji wizyty jest całkowicie zdalny i automatyczny, dlatego tym bardziej warto się nim zainteresować.

Co naprawią fachowcy z serwisu Usterka.pl?

Na samym początku warto wspomnieć, iż odpowiedź na powyższe pytanie nie jest wcale tak oczywista. Zakres działań fachowców rozrasta się w zastraszającym tempie, głównie z uwagi na zwiększony popyt na specjalistyczną pomoc. Na dzień dzisiejszych, serwisanci z Usterki pomogą wszystkim, którzy walczą z awariami sprzętu AGD tj. lodówkami, pralkami, suszarkami, piekarnikami lub pralkami. Ponadto, na pomoc fachowca mogą liczyć osoby, których dotknęły awarie instalacji gazowej, elektrycznej oraz hydraulicznej. Szybki rozwój portalu pozwolił również na rozszerzenie swoich usług na serwis komputerowy, serwis bram wjazdowych i garażowych, serwis ekspresów do kawy, a nawet usługi ślusarskie. Kto jednak szuka pomocy przy jeszcze innych awariach może śmiało odświeżać stronę Usterka.pl. gdyż nowo oferowane usługi pojawiają się tam niemalże z dnia na dzień.

Hydraulik przez Internet – Jak to wygląda w praktyce?

Ustalenie wygodnego terminu wizyty hydraulika z sąsiedztwa potrafi być naprawdę problematyczne. Ponadto, nie wiemy do końca jakiej jakości świadczonych usług możemy się spodziewać, a kwestia opłaty za taką wizytę pozostaje tajemnicą do samego końca naprawy. O zamówieniu hydraulika poprzez portal Usterka.pl opowiedział nam Pan Karol z Warszawy:

„No cóż, awaria instalacji hydraulicznej w mieszkaniu na trzecim piętrze jest szczególnie uciążliwa. Na początku myślałem, że dam sobie radę sam, ale prędko przekonałem się o tym, że problem jest bardziej skomplikowanym. Pierwsze co zrobiłem to telefon do fachowca od znajomej, który podobno świetnie poradził sobie przy montażu baterii prysznicowej. Tutaj spotkałem się chyba z największym zawodem – termin na koniec stycznia, prawie trzy tygodnie czekania. Zerknąłem zatem do Internetu i zamówiłem hydraulika przez Usterkę. Mieszkam w Ząbkach, więc spodziewałem się, że trochę jednak poczekam. Na całe szczęście, facet był u mnie na następny dzień, a sąsiad z dołu przestał dopytywać mnie o ubezpieczenie na wypadek zalania. Nie powiem, dosyć przydatne.”

Jak umówić wizytę fachowca na platformie Usterka.pl?

W porównaniu do licznych telefonów i łapania się z fachowcem z polecenia, umawianie wizyty przez Internet wypada banalnie prosto. Każdy, kto wymaga natychmiastowej pomocy specjalisty wypełnia specjalny formularz Internetowy, w którym podaje swój adres zamieszkania oraz wybiera z listy specjalizacje fachowca. Następnie, przyszły klient otrzymuje dostęp do kalendarza z wolnymi terminami fachowców. Z uwagi na liczebność załogi oraz przywiązanie do hasła „dostępność”, większość terminów wypada jeszcze tego samego lub kolejnego dnia.

Po umówieniu wizyty, klient otrzymuje wiadomość SMS z wszystkimi potrzebnymi informacjami. Dzień i godzinę wizyty można w prosty sposób zmienić, również bez kontaktu z fachowcem. Niewątpliwie największą zaletą w pełni automatycznego procesu rejestracji wizyt jest pełen wgląd w ostateczną ceną takiej wizyty. Klient nie musi martwić się potencjalnymi dodatkowymi kosztami, ponieważ zarówno koszt naprawy, jak i możliwy koszt dojazdu lub zakupów, wliczone są w podaną na platformie kwotę. Mimo, że serwisanci serwisu Usterka.pl są na bieżąco zaopatrzani w części zamienne, może zdarzyć się, że część będzie trzeba zamówić. W takim wypadku, kolejna wizyta opłacana jest za każde pół godziny, a nie godzinę, co w rzeczywistości przekłada się na jeszcze niszą opłatę za naprawę.

Przez Internet, czyli prościej

Jak już wspomnieliśmy, wszelkie czynności, które musi podjąć klient ograniczają się do ustalenia terminu wizyty fachowca. Cały proces logistyczny i organizacyjny leży po stronie serwisu Usterka.pl. Dostępność serwisanta to jednak jedno, a co z czasem realizacji zlecenia? Według doniesień klientów z całej Polski oraz wewnętrznej analizy Usterki, większość napraw sprzętu AGD kończy się już podczas pierwszej wizyty. Koszt jednej godzinnej wizyty to ok. 139 złotych, a do kwoty niekiedy zostaje doliczona opłata za dojazd.

Naprawa pralek, zmywarek, a nawet piekarników odbywa się w ekspresowym tempie. Jeśli zachodzi konieczność zamówienia dodatkowej części zamiennej np. modułu elektronicznego lub pompy, wszystkim zajmuje się dział logistyczny Usterki. Warto również zaznaczyć, iż wszyscy serwisanci z Usterki.pl przestrzegają obostrzeń sanitarnych, a na każdą wizytę przychodzą wyposażeni w maseczkę ochronną, rękawiczki oraz płyn do dezynfekcji rąk. Z uwagi na trudności związane z ogólnoświatowym lockdownem, dbałość o zalecenia sanitarne wydaje się być kluczowa w procesie budowania nieskazitelnej opinii u klientów.

Skomentuj Post

Dodaj własny komentarz

  • Najnowsze

    Zobacz najnowsze i najważniejsze artykuły:

  • Co to jest rumień zakaźny

    Rumień zakaźny to powszechnie znana infekcja, która występuje najczęściej u...

  • Jakie wyposażenie powinna posiadać profesjonalna pieczarkarnia?

    Profesjonalna pieczarkarnia to cały czas jeden z popularnych pomysłów na biznes...

  • Czy stres musi nas paraliżować?

    Czy na stres z dzisiejszych czasach już wszyscy jesteśmy skazani i musimy się...

  • Black Friday – książki okazje i wyprzedaże w 2020 roku

    Wyjątkowy czas listopadowych wyprzedaży na Black Friday, który w roku 2020 przypada...

  • Sprawdzone sposoby na stres

    Jeżeli wydaje ci się, że można uniknąć stresu, to bardzo grubo się mylisz....

  • Dlaczego niektórzy się uzależniają?

    Jednym z większych problemów społecznych są na pewno uzależnienia. Jest to...

  • Polecane przez The Business Times:
  • Polecane przez The Business Times:

Pomysł Na Biznes

Jeśli chcesz, żeby biznes nie krył przed Tobą tajemnic warto na tym forum wymieniać się poglądami.

Biznes Plan

Biznesplany różnych firm, przykładowy biznes plan, gotowy biznes plan.

Inwestowanie

Giełda Papierów Wartościowych, Forex, Fundusze Inwestycyjne, Złoto i Surowce.
Agencja Marketingowa
Namioty magazynowe
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 3.0.01.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46 lok.1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.