Sponsoring – fakty i mity o związkach pięknych i bogatych

Czerwiec 2 2015 11:52AM

Wokół sponsoringu narosło wiele mitów. Wystarczy poznać fakty, zapoznać się z opiniami osób zainteresowanych, aby stwierdzić, że wszystkie one nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. To najczęściej partnerskie związki dwojga dorosłych ludzi, w których obie strony czerpią pewne korzyści.

Redhead girl sitting at the bench with notebook

Związki stare jak świat

Sponsoring to nie jest wytwór obecnej cywilizacji. Tego rodzaju związki były obecne zawsze na świecie. Na przestrzeni dziejów były mniej lub bardziej tolerowane. Jednak wraz z postępującą sekularyzacją stały się niemal powszechnie akceptowane społecznie. Osoby tworzące tego rodzaju związki, podkreślają, że są osobami wolnymi, a takie relacje nie są niczym szkodliwym. Trzeba jednak przyznać, że współczesny sponsoring w niczym nie przypomina tego z przed wieków, gdzie osoba z tytułem szlacheckim miała kilka tzw. utrzymanek. Dzisiaj to dobrowolna relacja oparta na szacunku, gdzie obie strony mają równoprawny status.

Jeszcze niedawno znajomości nawiązywano w sposób bezpośredni, na przyjęciach towarzyskich lub w nocnych klubach. Współcześnie początek większości związków ma miejsce w Internecie. W sieci działa co najmniej kilkanaście portali pomagających kojarzyć kobiety szukające sponsora z mężczyznami, którzy chcieliby wesprzeć finansowo wyjątkowe, zarówno pod względem urody jaki i charakteru kobiety. Jednym z nich jest serwis goldbikiniclub.com, gdzie co ciekawe zawsze jest więcej przedstawicielek płci pięknej niż mężczyzn. Co miesiąc loguje się tam ok. 1.5 – 2 tys. kobiet.

Sponsoring

Dla wielu osób jest to często drugi związek, towarzyszący ich życiu, w którym pragną spełnić swoje marzenia. W większości przypadków to nie są jednorazowe randki. To długotrwałe znajomości, nierzadko kontynuowane przez wiele lat. Osoby decydujące się na związek tego typy szukają osób, z którymi spędzą nie tylko miłe chwile w łóżku, ale także przeżyją fascynującą przygodę. Takie mają oczekiwania zarówno kobiety, jak i mężczyźni zarejestrowani w portalach. Jedna z kobiet mówi, że zawsze myślała o nawiązaniu dyskretnego związku, w którym będzie czuła się komfortowo, a wspólnie spędzony czas nie będzie tylko ograniczał się do seksu. Wiele z nich nie oczekuje zapłaty za usługi, tylko wsparcia finansowego na pewnym etapie swojego życia w realizacji swoich planów. Z rozmów wynika, że ten idealny mężczyzna nie tylko musi mieć ustabilizowaną sytuacją materialną, ale także musi być inteligentny. „Każda z nas przecież chce się także rozwijać umysłowo, poszerzać swoje horyzonty.  W wielu przypadkach aspekt finansowy wcale nie odgrywa decydującej roli, choć nie można ukrywać, że w początkowej fazie dla nas kobiet to istotna wartość. Dzięki nim, możemy realizować swoje pasje, kontynuować studia czy podróżować”. Zażyłość relacji uzależniona jest od obu stron. To osoby decydujące się nawiązać taką znajomość ustalają zasady. Co jest jednym z mitów, nie można tutaj mówić o żadnym przymusie. W celu wyeliminowania niepoprawnych zachowań, w serwisie nikt nikogo nie namawia i nie wysyła dwuznacznych propozycji obcym osobom. Każda dziewczyna może sama zdecydować z kim chce rozmawiać i nawiązać znajomość.

Piękna i bogaty – związek idealny

Wbrew pozorom (mitem, jest że sponsor to mężczyzna w podeszłym wieku), zdecydowana większość mężczyzn zarejestrowanych z serwisach zajmujących się kojarzeniem tego rodzaju związków, to osoby młode – średnia wieku w portalu piekneibogaci.pl to 35 lat. To mieszkańcy dużych miast, ponad połowa z nich posiada wyższe wykształcenie. Najczęściej to menadżerowie wysokiego szczebla, przedstawiciele wolnych zawodów a także zamożni przedsiębiorcy. Ponad 50% dżentelmenów deklaruje roczne dochody netto na poziomie powyżej 100 tys. złotych, jedna trzecia nawet ponad 200 tys. Średnia miesięczna pensja to 25 tys. złotych.

Jeśli zaś chodzi o kobiety, to mediana wieku użytkowniczek wspomnianego serwisu wynosi 28 lat, przy czym ponad 60% mieści się w przedziale 18-26 lat. Co trzeba podkreślić, zdecydowana większość użytkowniczek tego serwisu nie ma jeszcze tego typu doświadczeń. Przeważają dziewczyny uczące się, licealistki i studentki prestiżowych wydziałów (najwięcej to przyszłe prawniczki, dziennikarki czy finansistki). Bardzo liczna grupa to hostessy i modelki, czyli kobiety, które z racji wykonywanej pracy, muszą się charakteryzować nienaganną prezencją. Coraz częściej rejestrują się jednak absolwentki wyższych uczelni, które rozpoczynają zawodową karierę. W początkowej fazie, kiedy ich dochody jeszcze nie są zbyt pokaźne, tego rodzaju związek traktują jako szansę na realizację swoich potrzeb i oczekiwań. Wiele z nich podkreśla, że właśnie w młodym wieku chcą poczuć ducha wolności w obłokach dobrobytu.

Podsumowanie

Sponsoring, co nierzadko się wskazuje, nie ma wiele wspólnego z najstarszym zawodem świata. To najczęściej długotrwałe związki zamożnych mężczyzn z pięknymi kobietami, w których seks jest tylko jednym z elementów relacji. Wydaje się, że Internet nieco zrewolucjonizował ten rodzaj towarzyskich kontaktów. Dzięki profesjonalnym serwisom (weryfikacja danych) kobiety mogą być pewne, że ich użytkownikami są kulturalni i odpowiedzialni mężczyźni, którzy docenią zarówno ich urodę, jak i inteligencję.

Skomentuj Post

Dodaj własny komentarz

  • Najnowsze

    Zobacz najnowsze i najważniejsze artykuły:

  • Milionowe inwestycje Grupy Azoty. Jesienią ruszy nowe centrum badawcze w Tarnowie

    Do końca tego roku nakłady inwestycyjne Grupy Azoty sięgną w sumie 1,6 mld zł...

  • Sync Trading TeleTrade Invest – opinie o bezpiecznym inwestowaniu

    Firma TeleTrade Europe udostępniła inwestorom zainteresowanym osiąganiem pasywnego...

  • Protekcjonizm hamuje rozwój m.in. firm transportowych i producentów żywności

    W ocenie OECD i Europejskiego Banku Centralnego narastający protekcjonizm to obecnie...

  • 10 mld zł na budowę dróg w 7 lat. Polski elektroniczny system poboru opłat jednym z najbardziej efektywnych w Europie

    Ponad 10 mld zł wpływów do Krajowego Funduszu Drogowego zapewnił przez siedem...

  • UPC inwestuje w internet o gigabitowej prędkości. Wprowadzi go do oferty jesienią

    W ciągu kolejnych 4 lat liczba przesyłanych miesięcznie danych w regionie Europy...

  • Blisko 3,2 mld zł trafi w tym roku na inwestycje w Warszawie

    W tym roku Warszawa chce przeznaczyć na inwestycje ponad 3,2 mld zł. Część...

  • Polecane przez The Business Times:
  • Polecane przez The Business Times:

Pomysł Na Biznes

Jeśli chcesz, żeby biznes nie krył przed Tobą tajemnic warto na tym forum wymieniać się poglądami.

Biznes Plan

Biznesplany różnych firm, przykładowy biznes plan, gotowy biznes plan.

Inwestowanie

Giełda Papierów Wartościowych, Forex, Fundusze Inwestycyjne, Złoto i Surowce.
Agencja Marketingowa
Namioty magazynowe
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 3.0.01.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46 lok.1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.